Naar de bioscoop - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu Naar de bioscoop - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu

Naar de bioscoop

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

12 April 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Leuk dat jullie weer mijn site bezoeken! Nog steeds na zo’n lange tijd geintereseerd naar mijn verhalen. Ik zou graag willen weten wie nog steeds mijn verhalen leest dus laat au been berichtje achter Thanks!

Ik zit nu op school mijn berichtje te typen het is het 3de uur en het was weer tijd voor de pledge haha.. en het is nu dan ook eindelijk bijna spring break voor ons! Lekker..
Nu maar weer even een berichtje over een week. Het was de week van march 5 – 11.
(ik weet het ik loop erg achter maar ik hoop during spring break de site wat vaker up te daten als ik terug ben van camping;), dus hou de site in de gaten)

Maandag. Omdat mensen graduation exams hadden moesten we voor de eerste drie uur in de eerste uur blijven. Maar vandaag was ik ziek en ben ik dus thuis gebleven waar ik lekker op de computer ben gegaan en veel heb geslapen. Ik had verder niet iets bijzonders ik voelde me gewoon echt neit goed en vooral ook erg moe.
Dinsdag. Nog maar even een dagje thuis blijven om uitterusten en me weer helemaal goed te voelen. Naja tv kijken en slapen danmaar;).
Woensdag weer naar school. En omdat we nog steeds de graduation exams hadden ben ik voor de eerste drie uur in de choir room gebleven. Hier hebben we een film gekeken namelijk de High school musical! Haha leuk film. En na de eerste drie uur gewoon weer naar het normale schema. Na school even huiswerk gemaakt en daarna was het tijd voor Americas nest top model. Ik was deze woensdag thuis gebleven van de kerk omdat ik geen zin had en moe was.
Donderdag. Weer voor drie uur in dat klas lokaal en weer een film gekeken.
Vrijdag. Heb ik de eerste drie uur gewoon lekker in het lokaal geslapen haha;). En na schooltijd ben ik naar de baseball games geweest. Van daar werd ik door miss Michelle naar de bios gebracht samen met Elisabeth om daaar met een andere exchange student van AFS naar de film te gaan. We gingen naar de cinema The Rave. Was wel een mooie boiscoop. We gingen naar de film 300! Film was wel leuk maar zoveel vechten haha. (naja duuh omdat het daar nu eenmaal om ging). Daarna warden we op gehaald door Elisabeth’s hostmom en brachten ze me naar huis waar ik snel mijn slap spullen pakte omdat ik bij haar ging logeren. Toen we bij haar thuis kwamen aten we nog even wat en toen klaar maken voor bed. en teon we in bed lagen lagen we echt nog uren te kletsen haha. Jammer genoeg is de enige taal die we allebij hetzelfde kunnen spreken is Engels en het was dus allemaal in het Engels wat nu toch ook voor ons allebei wel makkelijk is.
Zaterdag. Het was een beetje vroeg opstaan omdat we naar de mall gingen om voor Elisabeth een prom dress te zoeken. Dus lekker douchen enzo en dan ontbijten. Eenmaal aangekomen bij de Galleria begon de jacht. Naar en paar winkels gingen we naar een jurken winkel en daar vond ze de jurk die ze wilde. Na wat eten gingen we eerst nog bij iemand opbezoek voordat we weer naar Elisabeths huis gingen. Hier hebben we lekker in de zon gezeten en gekletst. Daarna heft haar hostmoeder me weer naar huis gebracht en ging ik met mjin hostgezin bij miss Tammy and mr Alan eten.
Zondag. Zondag ochtend weer vroeg op en naar de kerk. Voor lunch gingen we naar Zappopan (mexicaans). En na de lunch naar huis. Na een kort dutje gingen we naar de redneck Summit haha ( in Hoover hebben we een Summit, dure kleding enzo, maar in Alabaster hebben ze ook zown zelfde ding maar daar hebben ze kleding winkels met normale prijzen dus daarom noemen ze het de redneck Summit).
Na wat shoppen was het tijd om naar de kerk te gaan.

Nou nou dat was me het weekje wel. Met een druk weekend met alleen maar vroeg opstaan, maar gelukkig zijn we maandag vrij!
Ik heb altijd wel drukke weekenden, ik zorg gewoon dat ik elk weekend wat te doen heb zodat ik mijn tijd hier in Amerika goed gebruik! Haha

Ik spreek jullie gauw weer.
Liefs Julia

  • 12 April 2007 - 15:12

    Elroy:

    Haaay Juul :)

    Haha Zondags Altyd Na De Kerk !:)
    Ga je hier zeker ook doen he ?
    hahahahaha
    Elke Keer Vroeg Opstaan :)
    Lekker hoor !!
    Hahahah!

    Kusje Elroy

  • 12 April 2007 - 16:33

    Bart:

    Hey Julia.
    Natuurlijk lees ik je schaarse berichtjes nog wel ;-) maar omdat ik je ook wel eens spreek via msn, reageer ik niet zo vaak!Maar ben blij te horen dat het nog steeds goed met je gaat en hoop dat je geniet van je laatste periode.
    XXX
    Bart

  • 12 April 2007 - 17:12

    Wilco:

    Heej julia... leuk om weer wat van je te lezen in amerika... ik lees je berichten nog altijd. Veel plezier nog de komende tijd!
    kusjes Wilco

  • 12 April 2007 - 18:12

    Charlotte:

    Haaaaaj Juuul!!

    Vond je niet dat ik mooi voor je had gezongen, bij je vorige berichtje??
    Hahahaha,
    Ja dat vroege opstaan hoort er allemaal bij. Maar dat geeft niet, ik heb hetzelfde probleem. Haha(A)
    Zorg er wel voor dat je dat blijft doen! Je weekenden zoo vol te plannen, dan blijf je ook lekker bezig en gebruik je je tijd goed!!

    Ik spreek je snel weer!
    Ik mis je! Hou van Je
    Dikke Kus Charlotte

  • 12 April 2007 - 18:42

    Elroy K:

    Eey julia

    ik lees altijd je verhalen maar weet nooit iets te vertellen hier dus drm nooit een berichtje

    groetjes daar
    Elroy xxx

  • 12 April 2007 - 20:41

    JG:

    eaaaj juliaatje enof ik je verhaaltjes elke x lees! maarja ik reageer ook altijd bijna dus zo'n verassing moet het niet voor je zijn;) haha High school musical en 300 zijn idd mooie films! maarja ik ga weer stoppe morge nog ff dagje werken en dan een week @ oosterijk:A oef

    spreek je (K)

  • 13 April 2007 - 05:42

    Ilja:

    Hey Juul!°°

    Je hebt idd een drukke week gehad zo te lezen haha:P
    Balen dat je ziek was, maar gelukkig heb je ook leuke dingen mogen doen.
    Zoals naar de bios enz.
    Wel heel slim om elk weekend helemaal vol te plannen, kan je lekker veel leuke dingen doen.

    Kusjess ilja
    -XXXX-

  • 13 April 2007 - 08:03

    Milou:

    Heej Julia,

    Al je verhalen blijven leuk om te lezen! Je maakt echt zoveel mee..dat wordt straks weer flink wennen als je terug bent.. dan kom ik wel een keertje langs om je scrapbook en andere foto's te bewonderen:)

    Heel veel plezier nog en lekker genieten!

    xxx Milou

  • 13 April 2007 - 14:38

    JW:

    Heyhey julia..
    Ondanks veel van die nadelige dingen..
    Lijkt het me toch ebst gaaf daar(A)
    Succes nog daar(A)

    kusje(F)

  • 13 April 2007 - 15:17

    Patty:

    hej meid..
    natuurlijk lees ik ok nog je berichtjes.
    dat vroege opstaan herken ik:P maar bij mij zit het over 2 weekjes op (moet een week langer dan charlotte, jammergenoeg)
    ben echt blij dat alles goed gaat, behalve dat je natuurlijk ziek was:P
    nog veel plezier,

    kuss patty

  • 14 April 2007 - 05:59

    Mam:

    Hallo meissie,

    we zijn je echt niet vergeten hoor en iedereen die dit leest is van harte welkom op onze welcome back party als je thuis bent. Valt wel in de vakantie maar ik hoop dat julie allemaal toch kunnen. Datum maken we nog bekend.
    Juul, toen ik je bericht las moest ik hier aan denken:D:
    altijd is Kortjakje ziek
    midden in de week
    maar zondag niet
    zondag gaat zij naar de kerk
    met een "scrap"boek vol zilverwerk,
    altijd is Kortjakje ......

    Dit zongen we altijd en nu is het zover, ha ha ha ha :D:D:D:D:D:D:D


    nog veel plezier en de groeten aan Elizabeth, weet niet hoe dat is op z"n noors.


    xxxxxxxxxxxxxx mam xxxxxxxhvj xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 14 April 2007 - 08:44

    Kimberley F.:


    Hee meissie!!

    Ik lees je berichtjes altijd hoor! Leuk om te lezen! Echt super wat je allemaal meemaakt..

    geniet ervan!

    kus Kimberley

  • 15 April 2007 - 00:06

    Michael:

    dammn, its bin a while of niet Jules.
    ondanks dat ik je echt al heel lang niet heb gesproken kijk ik toch altijd ff op je webbie als je iets nieuws achter laat.
    echt vet dat je het nog steeds zo leuk daar hebt!


    ik hoop je snel weer te spreken

    xxx

    Michael

  • 15 April 2007 - 14:23

    Lisette:

    Heey Julia :)
    Ik lees je berichtjes nog wel,
    En ik merk dat je het echt heel leuk heb daar!
    Heel veel plezier nog de laatste maandjes,
    En geniet ervan! :)
    Kusjes Lisette!

  • 15 April 2007 - 16:33

    Nadia..:

    heee sjikkie..!!

    Highschool musical en 300 zijn cker mooie films..!:P heb ze beiden ook gezien..(H)..
    Maarja..
    ik lees elk berichtje wat je dr op zet natuuurlijk.>!:) maajra.. dat weet je zelf ook wel..;)

    Spreek je snel.!! kusss
    Nad

  • 20 April 2007 - 19:05

    Juul:

    Honey!

    Leuk allemaal weer hey, klink erg bekent wat je allemaal te vertellen hebt haha.
    Ik word morgen geintervieuwt door the Asbury Park Press voor AFS met foto en alles in de krant..
    Ben echt nerveus haha
    Nog maar 2 maandjes en t al over meis..
    Geniet er nog maar hard van doe ik ook!
    Mn prom is bijna trouwens hehe en mn ouders zijn er in 4 weekjes ongeveer.
    Spannend spannend!
    Spreek je snel weer meis, take care!

    Liefs Juul

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Een jaar high school in Amerika!

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

The beach

14 Juni 2007

Graduation!

13 Juni 2007

Class day

01 Juni 2007

Afs Orientation and Mother's Day

30 Mei 2007

A wedding
Julia

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 117898

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 30 December 2010

My nuwe avontuur

25 Mei 2009 - 01 Juli 2009

From the Big Apple to Alabama

08 September 2006 - 22 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: