Shakespeare festival - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu Shakespeare festival - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu

Shakespeare festival

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

21 April 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hee y’all

Iedereen bedankt voor de berichtjes echt leuk om te lezen dat jullie allemaal nog geinteresseerd zijn in mijn verhalen.

Maandag, vandaag waren we lekker vrij dus had ik lekker uitgeslapen en daarna tv gekeken. Voor de rest bestond de dag uit zonnen en meer relexen. Toen Mister George thuis kwam had hij de go cart gerepareerd en gingen ik en Ashley erin door de buurt rijden! Haha daarna gingen we eten en met zn alles tv kijken in de din. Toen was het tijd voor de church lock in at the church’s gym. Wij (miss michelle, Ashley and me) zijn gebleven tot 12 uur. Hier hebben we gevolleybalt, gebasketbalt and meer dingen zoals dat.
Dinsdag hadden we ook vrij. Dus weer lekker inslapen en tv kijken zoals de herhaling van america’s next top model. Om 4 uur hadden we een baseball game and daar moest ik als diamond doll het scoreboard werken. Dat ging allemaal goed en we hadden de wedstrijd gewonnen. ‘s avonds keek ik American Idol voordat ik naar bed ging.
Woensdag was een hele normale dag met niets bijzonders. En savonds gewoon weer naar de kerk.
Donderdag gingen we met english honors 12(seniors) and 11(juniors) naar het Shakespeare festival. Daarvoor moesten we een beetje nette kleding dragen dus bijna iedereen zag er goed uit. Voordat we gingen werden de papieren die de ouders moesten ondertekenen nagekeken en daarna ging iedereen op de schoolbus op naar het festival. We gingen naar een theater om naar een Shakespeare play te gaan. Ik vond het echt heel erg leuk en heb daarom ook veel lol gehad.
Vrijdag. Verder dan dat we onze cap and gown kregen voor onze graduation gebeurde er niets bijzonders. We moesten hiervoor verzamelen in de school auditorium. Hierdoor misten we wel de eeste twee uur van school. De cap and gown (voor de mensen die dag nog niet weten) is de kleding die americannen dragen als ze slagen. Het is de kleding die je altijd ziet in de flims! Echt super cool. Na school ging is nog lekker tannen om een tan te krijgen voor prom wat al volgende week is! Leuk..
Zaterdag ging ik naar Elisabeth toe en met haar en haar hostmoeder gingen we naar Alabaster waar we gingen shoppen. Voor lunch aten we at chick-fil-a en daarna hadden we een ijsje at DQ. Toen was het tijd om weer naar huis te gaan en ik ben tot laat bij haar thuis gebleven.
Zondag ochtend hadden we gewoon kerk. Daarna gingen we lunchen. Na de lunch gingen we naar huis om ons om te kleden omdat we een begravenis hadden. Na de begravenis gingen we eten at the kerk en daarna werd ik thuis opgehaald door Carter and Reid! Haha ik ging weer een nachtje logeren bij mijn eerste hostfamilie! Natuurlijk hadden we weer veel om over bij te praten. We gingen vissen op het meer dat ze achter het huis hebben. En dan savonds weer lekker met zn allen eten. Het was echt heel grappig voelde als of in nooit weg was geweest. Ik had verwacht dat de jongens misschien weer aan me moesten wennen maar dat was helemaal niet zo! Ik heb hartstikke veel lol met ze gehad. Dat miste ik toch wel hoor, mijn drie broertjes hah. En dan nadat de jongens naar bed waren met zn drieen tv kijken. Dan weer naar bed in “mijn” slaapkamer. Was wel een raar maar goed gevoel. Het voelde alsof ik er heel lang niet meer geweest was. Naja dat is eigenlijk ook zo.

Weer een normaal weekje in my sweet home alabama!
Liefs Julia

  • 22 April 2007 - 08:56

    Papa:

    Hoi lieve schat
    Je gaat echt als een speer. Uit je telefoontjes en berichtjes blijkt gewoon dat je het heel erg naar je zin hebt:). Hebben inmiddels ook je foto's van de prom gekregen!!! Met je date op de foto!!:) Zoals je me al mailde kan ik ze wel op de site plaatsen. Mail me maar je inloggegevens. Kan iederen meegenieten:):)
    Met Carter hadden wij ook nog contact en hij vertelde dat jullie het met z'n allen erg leuk hadden gehad. Wij verheugen ons al op het zien van beide families!!:)
    Nou we spreken elkaar vandaag wel aan de telefoon. Geniet maar snel want het is al gauw weer voorbij.

    Liefs en heel veel kussen

    Papa

  • 22 April 2007 - 09:04

    Patty:

    hej meid, ben blij dat het nog goed gaat. en je moet me wel je basketbalmoves laten zien he;)ben benieuwd naar je foto's!!zoals ik al las zet je vader ze op de site, dus helemaal goed;) vast goedgekeurd.
    nou meid, nog heel veel plezier en ben benieuwd naar je verhaal over prom!
    dikke kuss mij

  • 23 April 2007 - 20:49

    Nadia..:

    heee sjik..!
    gaaf zo'n dagje weer met je oude host family..!! cker gezellig..!

    Ik ben zoo onwijs benieuwd naar alle foto's die je hebt gemaakt..
    spreken echt zo snel mogelijk wat af he..?!

    Dikke kus Nadia

  • 24 April 2007 - 08:02

    Charlotte:

    Haaaaaaaaj Twinniej!!
    Zo te horen gaat alles nog goeD!!
    Ik hoor wel dat je nog erg veel plezier hebt daar! Dat horen we ook al wel aan de telefoon!:D:D
    Morgen ga ik lekker met Mamma naar Turkije en natuurlijk nemen ew wat voor jouw mee. Dat krijg je dan in Amerika, Maar ik moet natuurlijk wel een beetje bruin worden omdat jij natuurlijk wel erg bruin bent daar!!;)
    Ik ga vandaag lekker de tas inpakken en nog even wat laatste dingetjes doen!;)..
    Jammer dat je niet mee kan, zou wel leuk zijn. Met z'n drieën!!:D
    Ik zie je eindelijk weeer in Amerika! Ik heb echt heeel erg veel zin!
    Hele dikke kus Je Twin!
    Hou van je!!

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Een jaar high school in Amerika!

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

The beach

14 Juni 2007

Graduation!

13 Juni 2007

Class day

01 Juni 2007

Afs Orientation and Mother's Day

30 Mei 2007

A wedding
Julia

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 117902

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 30 December 2010

My nuwe avontuur

25 Mei 2009 - 01 Juli 2009

From the Big Apple to Alabama

08 September 2006 - 22 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: