Graduation! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu Graduation! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu

Graduation!

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

14 Juni 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hej Lievrdss,

Weer even snel een berichtje, van een hele leuke week!
Maandag hoefde ik niet naar school omdat ik op deze dag geen examens had. Dus vandaag heb ik lekker uitgeslapen en rustig aangedaan want ik was nog wel een beetje moe van vorige week. En natuurlijk ook nog een beetje gestudeerd voor de examens van morgen.
Dinsdag moest ik wel even naar school omdat ik mijn pre-calculus en english exam had. Ik heb een goed cijfer voor allebij de examens gehaald. De examens waren ook helemaal niet zo moeilijk:D.
Woensdag de “senior skip day”. Deze dag plannen de seniors om allemaal niet naar school te gaan. Normaal doe je dat op een dag waarop je naar school moet maar de principal was er niet echt blij mee en zij als wij een senior ship day gingen hebben dat we geen graduation zouden hebben, dus uitendelijk hebben we deze dag maar senior skip day genoemd. Vandaag hoefden we eingelijk toch niet naar school omdat alle examens al voorbijwaren.
Donderdag GRADUATION DAY!! In de ochtend moesten we al vroeg op het football veld staan om alles te oefenen voor vanavond. Dus hadden we alles klaar gezet en hebben we alles een keer gedaan zodat we wisten wat we wanneer moesten doen. Daarna ben ik met Molly, Markie and Mallory naar de Waffle House geweest om te ontbijten. Het was echt heerlijk! Daarna heb ik met Molly nog een beetje rond gereden en daarna heeft ze me naar huis gebracht. Thuis heb ik even geslapen omdat ik moe was van het vroege opstaan. Daarna was het alweer tijd om me klaar te maken voor graduation. Eenmaal iedereen opgelijnt was het tijd om het veld op te lopen en naar onze stoel toe te gaan (dit allemal natuurlijk weer op het “graduation liedje” the processonal “Pomp and Circumstance”). Daarna volgde the moment of silence, the pledge of allegiance, the national anthem (star spangled banner), address by honors students (4 meiden uit onze klas hadden nog een soort speech voor de klas enzo), persentation of awards (de scholarships), presentation of candidates for diplomas, awarding of diplomas (dan loop je dus across the stage en schud je de hand van de principal en krijg je je diploma boekje), class song, proclamation of graduates (by the principal: I present to you the graduates of the class of 2007 en dan verplaats je je tassel van links naar rechts), the alma mater, the recessional: “Imperial March” ( van het veld weer af lopen en daarna verzamelen onder de football goal en dan iedereen tegelijk de cap in de lucht gooien!!). Zo gaat dus een Americaanse graduation! Wel heel wat specialer dan in nederland en dan natuurlijk ook including het hele costuum dat je aankrijgt! Haha. Dan was het fotos maken met wat klasgenoten en op naar mijn eigen kleine graduation party thuis (iedereen heeft na graduation wel een feestje thuis voor familie enzo). Toen ik daar aan kwam hadden ze een prachtige taart voor me en nog vanalles te eten! Het was echt super lekker allemaal en erg gezellig. Nadat iedereen naar huis was gegaan even snel opgeruimd en naar bed gegaan.
Vrijdag een drukke dag want we gaan naar het strand vandaag!! Eerste een beetje uitslapen en daarna de stoelen en tafels die we van de kerk hadden geleend terug gebracht. Daarna nog even stoppen bij de school (across the street) om mijn senior video op te halen. Daarna zijn we naar alabaster te gaan om wat te shoppen bij Old Navy and Wal mart. Daarna weer snel naar huis om de caravan klaar te maken voor vertrek. Toen mr George thuis kwam konden we dan eindelijk vertrekken naar het strand wat toch nog wel een aardig lange rit is van zon 6 uur..? (kan me niet echt herinneren hoe lang). Onderweg ook nog even gestopt om te eten. Het was al donker voordat we aankwamen op de Gulf state park camping, maar dat betekende niet dat het koud was! Haha.
Zaterdag ochtend hadden we een vroeg uitgebreid en lekker breakfast. En daarna maar op naar het strand die zo mooi wit blijkt te zijn. Eenmaal daar hadden we wel een kleine teleurstelling, er was een rode vlag dat betekent dat je niet in het water mag zwemmen vanwege een strekte stroming. Maar dit alles mag de pret niet drukken want het was echt een super mooi strand met heerlijk weer! Hier zijn we dan ook de hele dag bijna geweest en goed insmeren tegen de hete zon, helaas niet goed genoeg op mijn benen die helemaal verbrand waren. Tegen half 4 zijn we terug naar de camping gegaan om te gaan douchen en uiteten te gaan.
Zondag ochtend ook weer een heerlijk vroeg ontbijtje. En weer naar het strand! Waar we heerlijke lunch kregen gebracht door de mannen die mee waren: Mr George, Mr Alan and Pappy (opa en oma van Haley and Tyler). Na de lunch nog even van het strand genieten voordat we terug naar de camping gingen om te douchen en daarna weer terug naar het strand voor wat fotos. Het avond eten hadden we op de camping, en daarna nog even lekker tv kijken(!!!) voordat we weer terug naar het strand gingen om te gaan crab hunting! Haha.
Morgen is het helaas al weer de laatste dag aan het strand, maar daar vertel ik jullie meer over in het volgende berichtje.

Liefs Julia
Love Yall!!

  • 14 Juni 2007 - 14:19

    Ilja :

    Heey Julia!!!

    Wat leuk ik mag je als 1e feliciteren via je site!!
    Van Harte Gefeliciteerd met je Diploma!:D
    Lijkt me ontzettend gaaf omdat mee te maken in Amerika!
    Veel specialer en met zn mooi kostuum:D
    Echt super !
    En leuk gecampeerd aan zee:D
    Nog een hele fijne week verder!
    Geniet van de zon en van je vakantie:D

    Kusjes
    Knuffel!!
    -XXX- Liefs ilja (K)

  • 14 Juni 2007 - 16:40

    Kimberley:

    Hey Meis,

    Heb je al zin in june 29?
    Het zal vast wel, eindelijk je mam en pap, je twin en broertje weer zien. Zal wel heel erg spannend zijn:D.
    Ik wens je alvast heel veel plezier en have fun with your fam.

    Love Kimmiej

    P.S laat eens wat van je horen.

  • 14 Juni 2007 - 19:04

    Marijke:

    Allereerst gefeliciteerd met je diploma :D Zo te lezen was de uitreiking een hele happening, net zoals in die films ;) Leuk dat je dat hebt meegemaakt en dan echt zo’n kostuum aan mocht,, wauuw!
    Geniet nog maar even van het strand en alle leuke dingen daar! Voor je het weet moet je weer weg! Alvast veel plezier met de rest van je familie :D

    Liefs Marijke (HBO-V maatje;))

  • 14 Juni 2007 - 19:13

    Mam:

    hoi meissie,


    GESLAAGD!!!!!! Gefeliciteerd. Hang de vlag en de tas maar uit. Hier hangen heel veel tassen en vlaggen.

    Als ik het goed begrijp is het er errug warrum daaro. Geen lange broek en jas meenemen dus.

    Hebben hier heel wat plaatselijke regen gehad. Heb de diepste plas uitgezocht en nu is de auto dus kapot. Moet een nieuwe motor in. Ben ik niet blij mee, maar je had het moeten zien. Knie diep water. Alles liep onder bij de cinestarbios en omgeving. Pap heeft ons(Marian, Niels , Charlotte, Carlot en Michiel) opgehaald. Not a dull moment hier in Enschede.

    Tot over een week,xxxx hvj mam

  • 14 Juni 2007 - 20:01

    Charlotte:

    Haaaaj Twin!
    Jaaaa natuurlijk was ik op de hoogte(A) Hahahahaha, Maar hardstikke leuk allemaal hoor! En die foto is ook erg moooi geworden! Mag je trots op zijn!.. Ja, ik zie dat je af en toe ook een reactie krijg van me HBO-V maties/Saxionchicks, Haha. Ja ik heb het er wel af en toe over :D:D en Natuurlijk dat ik niet kan wachten je weer te zien!!
    Ooh ik heb nu eerlijk waar al drie keer in 1 week gedroomd dat ik jouw weer zag, op het vliegveld ofzo.. hahaha, ik heb er dus ECHT heeel erg veel zin in;)
    Ook wel weer jammer dat je dan daar iedereen moet achterlaten! Maar geniet daar nog maar lekker van he! Want over een week zijn pappa en mamma er al en over 2 weken komen Michiel en ik er al weer achteraan!! Ja het komt nu allemaal wel erg dichtbij :O:O...
    Ik spreek je snel, en in ieder geval tot 29 juni!!!!!!!! YEAH (H):D:D
    Daaag, Kusjes je Zus
    Hou van je (L)

  • 14 Juni 2007 - 20:39

    Mam:

    hoi meissie,


    GESLAAGD!!!!!! Gefeliciteerd. Hang de vlag en de tas maar uit. Hier hangen heel veel tassen en vlaggen.

    Als ik het goed begrijp is het er errug warrum daaro. Geen lange broek en jas meenemen dus.

    Hebben hier heel wat plaatselijke regen gehad. Heb de diepste plas uitgezocht en nu is de auto dus kapot. Moet een nieuwe motor in. Ben ik niet blij mee, maar je had het moeten zien. Knie diep water. Alles liep onder bij de cinestarbios en omgeving. Pap heeft ons(Marian, Niels , Charlotte, Carlot en Michiel) opgehaald. Not a dull moment hier in Enschede.

    Tot over een week,xxxx hvj mam

  • 15 Juni 2007 - 06:43

    Loes:

    haaaay meiss!!!
    GEFELICITEERD met je DIPLOMA!!!!!! gaaf man :D
    Nu wachten totdat je familie naar je toe komt:D
    Vind je het niet moeilijk om iedereen achter te laten zeg ma in Amerika? Want het zijn natuurlijk goede vrienden geworden!
    spreek je snel! (K) xxx Loes

  • 15 Juni 2007 - 07:12

    Marian:

    Ha Julia,

    Van harte gefeliciteerd met je diploma, super gedaan!!!
    Niels is ook geslaagd, dus ook hier is het feest.
    Zit het jaar voor jou er al weer bijna op, voorbij gevlogen,of niet?
    Nog even een paar weekjes vakantie met je eigen familie en voor je het weet sta je weer op schiphol. Geniet er dus nog maar even lekker van.

    Heel veel plezier nog en tot gauw.
    XXXXXXXXX martin en
    marian

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Een jaar high school in Amerika!

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

The beach

14 Juni 2007

Graduation!

13 Juni 2007

Class day

01 Juni 2007

Afs Orientation and Mother's Day

30 Mei 2007

A wedding
Julia

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 117850

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 30 December 2010

My nuwe avontuur

25 Mei 2009 - 01 Juli 2009

From the Big Apple to Alabama

08 September 2006 - 22 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: