Afs Orientation and Mother's Day - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu Afs Orientation and Mother's Day - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu

Afs Orientation and Mother's Day

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

01 Juni 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey Iedereen!

Daar was ik weer.. omdat ik nu vakantie heb en ik achterloop met mijn berrichtjes hoop ik de site dus wat vaker uptedaten;)…

Maandag, verder dan dat we te laat waren voor school gebeurde er niets bijzonders vandaag..
Dinsdag was een leukere dag vandaag hadden we namelijk class day dress rehearsal. ‘s Ochtends haalde Cortney me op voor school omdat we veel moesten mee nemen (zoals cap and gown). Class day een lange dag is en ze alles soepel willen laten verlopen hebben we van vroeg in de morgen tm het tweede uur geoefend. En na schooltijd zou Cortney me naar huis brengen maar ik kon haar niet vinden dus toen heeft Stephanie me naar huis gebracht. Uiteindelijk bleek Cortney op de andere parkeerplaats te hebben geparkeerd.
Woensdag ochtend moesten we weer vroeg op school zijn voor de class song practice.. al om 7.20!!! Maarja het is altijd wel gezellig.
Donderdag weer het zelfde liedje vroeg op school voor de class song practice..
Vrijdag waren we lekker vrij want we hadden niet alle weather days gebruikt dit jaar dus dan krijg je gewoon ergens tussen door een keer vrij om die dagen op te gebruiken. Voor de rest deze dag een beetje aan mijn scrapbook gewerkt, mijn kamer opgeruimt en gerelexd..
Zaterdag hadden we een AFS orientatie. Dus vroeg op om optijd in Hoover te zijn waar Cathy ons oppikte om naar haar huis te gaan. Eenmaal daar waren we uiteindelijk maar met zn vieren! Naja echt weinig maar toch wel leuk want Roland was er (ook uit NL) dus kon ik wel weer lekker Nederlands praten wat toch wel erg lastig was en we waren vaak toch wel Engles aan het praten. De orientation was een pre-departure orientation dus gingen we praten over wie we gingen missen enzo en wat we gingen missen en wat we nog wilden doen voordat het tijd was op naar huis te gaan.. Toen was het tijd om wat te eten en zij hadden voor ons een heerlijke lunch gemaakt die wij voor het huis op de trap daar lekker in de zon gingen eten. Hier hebben we lange gesprekken gehad over van alles dat we dit jaar hebben meegemaakt en dat het toch wel een heel gaaf jaar is geweest dat nu gelukkig nog niet over was!
Daarna was het alweer tijd om naar huis te gaan. Dus in Hoover werd ik opgepikt door Miss Michelle en toen gingen we naar huis. Eenmaal thuis snel de telefoon opgepakt om mensen op te bellen die me een ride willen geven naar Markie’s graduation party! Mallory was al onderweg en stopte bij mij huis om me optehalen en ik dus snel even omkleden en klaar maken. Het feest was echt hartstikke gezellig veel gedanst en gepraat enzo.. Veel mensen bleven bij Markie overnachten omdat ze te veel ophadden haha en ze niet dronken achter het stuur wilden. Maar ik had meteen iemand aan het begin van de avond gevonden die niet ging drinken en mij wel naar huis wilde brengen, en dat was Jade (Mallory’s cousin). Uiteindelijk was ik om 1 uur thuis.
Zondag. Alweer vroeg op om mee naar de kerk te gaan in Linden waar Mr George’s ouders wonnen want vandaag is het moederdag! Maar voordat we gingen had ik nog even naar huis gebeld om mijn moeder een fijne moederdag te wensen. Deze kerk in Linden was toch wel een heel stuk saaier dan onze kerk. Naar deze kerk gaan veel oudere mensen heen en het was dan ook allemaal een stuk saaier met saaiere muziek enzo. Na wat een eeuwigheid leek was het dan ook voorbij. Nu was het dan tijd voor lunch at Mr George’s parents house:). Het was een heerlijke southern lunch. Na de lunch gingen we buiten met de honden spelen of gewoon een beetje zitten kletsen.. en natuurlijk kregen alle moeders cadeautjes.
Onderweg naar huis maakten we een tussen stop bij aunt Charlotte om haar nog een fijne moeders dag te wensen. Toen we thuis aan kwamen was het al best wel laat en keken we beneden met zn allen nog even tv voordat we naar bed gingen.
Het was een rustige week met een druk weekend!

Kusjes Julia!

  • 01 Juni 2007 - 15:25

    Nadia..:

    hee sjikkiej..!

    2e reactie van vndaag.. :P

    Haha.. moest nog wel lachen bij dat stukje dat je toch maar engels ging praten met een nederlander..;):P
    En ik wist helemaal niet dat ze daar op dezelfde dag ook moederdag hebben..:p maarja.. dus wel..;) zo kom je nog eens wat te weten..!

    Heel veel plezier deze weekjes vrij..!!
    Tis al bijna voorbij! (jemig..! jaar ging snel..!)
    Zie ik je eindlijk weer..!!!:D:D

    Tot snel..!
    Kusje

  • 01 Juni 2007 - 15:35

    Kimberley:

    Heey juul,

    Jij wil vast niet meer naar huis:P Eigenlijk wel want je mist iedereen natuurlijk maar je hebt het daar wel geweldig! Ik lees nog elke keer alle mooie verhalen dus ga lekker door met posten:D

    Nog heel veel plezier en maybe tot snel,

    Kus Kimberley

  • 01 Juni 2007 - 20:16

    Ilja :

    Heey Juul!!

    Leuk om je verhalen weer te lezen, wat maak jij leuke dingen mee zeg:)
    En wel leuk dat je met iemand kon praten die Nederlands was alleen balen dat je nou helemaal gewend bent aan het Engels haha!! Dat wordt nog wat als je trug bent.
    En wat grappig dat je voor het eerst Moederdag hebt gevierd met een andere moeder;) En andere familie!

    Wat lkkr dat je al vrij bent:O
    Ik moet nog een toetsweek maken:S
    Zit er nou al tegenop!

    Fijn weekend Juul!!
    Kusjes
    Greetz ilja

  • 02 Juni 2007 - 19:04

    Patty:

    hej meid!!
    leuke week weer gehad dus.. en lekker vakantie al:D wil ik ook wel
    apart dat je weer nederlands kon praten he, maar niet verleren he anders kan niet iedereen je hier verstaan en dat moet niet he,, hah
    tijd gaat snel he.. gelukkig,dan zie ik je weer;) maar nog ff tijd volmaken, wat zkers wel lukt..
    nog veel plezier!!
    dikke kuss patty

  • 03 Juni 2007 - 11:34

    Mam:

    Hallo meissie,

    wat een super jaar heb je toch. Zal straks wel heeeeeel moeilijk zijn om van al die lieve mensen afscheid te nemen. Goed dat AFS je hiermee helpt. Gaan je ook helpen, zijn er immers bij. Broer van daag 16 geworden. Was gister al in de stad om dit alcoholisch te vieren. Lijkt op pappa, was niet ziek vanmorgen. Dat belooft nog wat!!!!!Oma op bezoek, gezellig. Nou zie je over een paar weken,


    xxxxxxxxxxxxxxxxx mam xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx hvj xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 03 Juni 2007 - 19:31

    Lieke:

    Hey Julia,

    Wat leuk om elke keer je berichtjes weer te lezen! Van Charlot heb ik gehoord dat je binnenkort alweer richting Nederland komt... Eerst nog even vakantie vieren met je familie toch? Lekker hoor! Grappig dat moederdag op dezelfde dag valt..!

    Veel plezier nog deze laatste weekjes! Ze vliegen vast voorbij...

    Liefs Lieke (HBO-V mattie :P)

  • 04 Juni 2007 - 11:33

    Charlotte:

    Haaaj Twin !!

    Ja je hebt nu lekker vakantie!!! Oeh lekker hoor, Ik heb de foto van je trouwens ook al gezien. Die foto's in je Cap en Gown! Ziet er echt wel super uit!!
    Ja zoals Nadia ook al zei, het jaar is wel snel voorbij gegaan! Maar dat is maar goed ook, dat betekent dat je het leuk hebt gehad, En ik kan je snel weeer zien!! Ik kan echt niet wachten om je weer te zien, of je bent veranderd. Ook om je Scrapbook te zien en de rest van je foto's. Ja ik heb echt zin in de vakantie!!!!!(H)(H) Nog maar een paar weekjes! Dan zie je pappa en mamma al weer en een weekje daarna zijn Michiel en ik ook overgevlogen!!
    Ooh ja, we hadden dit weekend dat feestje voor Michiel zn verjaardag, Naja ik heb je eigenlijk al wel vertelt.
    Ook het een en ander al wel aan de telefoon he!
    Ik ga weer, ik heb het nogal druk deze laatste weekjes!! Wish me Luck!
    Geniet nog lekker van de laatste dagen en tot snel!!
    Hou van je, Heel veel Liefs je Twin!

  • 05 Juni 2007 - 06:31

    Papa:

    Hoi schat,

    Heb je foto gezien. Ziet er erg gaaf uit, Cap and gown :) Heel Amerikaans. Nou het is bijna zover. Aftellen is nu echt begonnen :) Geniet er nog maar stevig van want straks begint een heel ander jaar op de Hogeschool in Utrecht. Wel erg leuk, maar heel anders dan je avontuur in de VS ;) Zijn hier alles al aan het voorbereiden en nemen maar wat extra koffers mee voor de spullen die je hebt gekocht. Zullen die Amerikanen eens verrassen met echte Nederlandse cadeau's:) Wordt erg gezellig daar, vooral de grote afscheids-barbecue. Nou schat wij hebben er zin in! Spreek je gauw weer.
    Big Hug, Hvj

    Papa

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Een jaar high school in Amerika!

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

The beach

14 Juni 2007

Graduation!

13 Juni 2007

Class day

01 Juni 2007

Afs Orientation and Mother's Day

30 Mei 2007

A wedding
Julia

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 117849

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 30 December 2010

My nuwe avontuur

25 Mei 2009 - 01 Juli 2009

From the Big Apple to Alabama

08 September 2006 - 22 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: