Alabama Gymnastics - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu Alabama Gymnastics - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu

Alabama Gymnastics

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

27 Maart 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hee Lieverds,

Daar was ik weer, eindelijk weer een update!
Maandag was lekker een vrije dag want het was president’s day! Ja verder niets bijzonders maar gewoon een dagje vrij. Het enige ding dat ik eigenlijk vandaag gedaan heb ik naar een diamond doll meeting. We moesten sighs maken voor de baseball and softball players and signs voor in de locker rooms. Ook moesten we snoepzakjes versieren enzo.
Dinsdag moesten we weer na school en na schooltijd gingen we naar de ballpark want we hadden onze eerste baseball game! Voordat Morgen en ik bij het park aankwamen zijn we naar de Petro (benzine station) geweest om wat drinken te halen, hier zagen we echt veel mensen van onze school: diamond dolls, baseball players enz De diamond dolls moesten natuurlijk werken en ik deed samen met Morgan het score board. We hadden meteen twee wedstrijden dus het werd ook al laat. Toen ik thuis kwam ging ik ook bijna meteen naar bed.
Woensdag was een leuke maar normale schooldag met natuurlijk weer een ranzige lunch en de schoolbus ride naar huis.
Donderdag was een grote dag voor onze school want het varsity basketball team was in de sweet sixteen! Dus moeten ze een belangrijke playoff game spelen in een college gym. Omdat het during school was werden Ashley and ik uitgecheckt en gingen we met miss Michelle naar de game. Dus misten we de halve dag school! Helaas hadden ze deze wedstrijd verloren, dat betekent dat hun basketball seizoen nu over is en ze dus niet the championship hebben gewonnen dat is wel erg jammer.
Vrijdag. Ik was erg excited dat mijn hostfamilie mij mee nam naar de alabama gymnasts (college turnen). Het was echt super leuk , vooral omdat het team echt super goed is en ze hebben daarom ook gewonnen. Na de wedstrijd zijn we over de alabama campus gaan rijden en gaven ze me een soort toer en zeiden ze wat wat was enzo. Na de toer haha zijn we ergens gaan eten voordat we naar huis toe gingen.
Zaterdag omdat ik volgende week vrijdag mijn scrapbook weer moet inleveren moest ik daar maar weer aan gaan beginnen. Dus zijn we naar verschillende hobby winkels gegaan om dingentjes te kopen om het allemaal maar mooi te maken. Het is echt een gaaf ding. Hierin schrijf je verhaaltjes overdignen die je hebt meegemaakt en je doet er ook fotos bij en dat is dan een overview van je senoir year dus dat scrapbook moeten jullie zeker maar een keer komen bekijken! Haha
Zondag ochtend gingen we weer naar de kerk. En toen we thuis kwamen na de lunch besloten we naar Oak Mountain National park te gaan! Dat was echt hartstikke leuk. We hebben daar een beetje rond gereden en nog een trail gelopen naar zown waterval! dat vond ik echt heel erg leuk dat we dat gingen doen. We hadden echt veel plezier. Op onze weg terug zijn we nog ergens gestopt om ijs te eten hmm! Omdat we zo lang in het park waren was het al te laat om naar de kerk te gaan dus dat hebben we maar overgeslagen deze avond.

Leuke week was het weer ondanks alles nu toch wel erg normaal voelt! Heel raar toch wel omdat je hier toch niet woont. Ja erg leuke week met de basketball game, turnen and national park!

Ik hou van jullie
Liefs Julia

  • 28 Maart 2007 - 06:26

    Ilja :

    Hoi Hoi

    Wat leuk ik ben de 1e die je een berichtje stuurt.
    Wel jmmr dat het basketball seizoen is afgelopen.
    Maar ik lees dat je verder wel allemaal leuke dingen hebt meegemaakt:)
    Het weer hier in Nl wordt gelukkig steeds beter, dus ik hoop ook dat ik gauw een ijsje kan eten:P haha

    Succes nog de komende week op school.
    En veel plezier:D

    Heel veel liefs
    Xxjess ilja

  • 28 Maart 2007 - 08:11

    Mam:

    hallo meissie,


    wat leuk toch dat je je site zo update. Krijgen we een goed beeld hoe thuis je je voelt daar in Alabama. Weer is nu prima bij jullie en de zomer is er al begonnen. Niet te bruin worden hoor. Schrijf maar gauw over je prom weekend!!!We zijn heel benieuwd hoe dat was en eeeeeeeeen foto in outfit kan toch wel????


    xxxxxxx tot bels xxxxxhvjxxxxxxxxxx mam

  • 28 Maart 2007 - 16:30

    Michiel:

    heeej zusje

    zo te zien heb jij het egt wel naar je zin daar in amerika. ik had gehoord dat je nog heel lang gebeld had met mamma en charlotte toen wij in mainz waren. daar hebben we wel alle 2 de wedstrijden gewonnnen dat was egt wel gaaf dat weekend ik hoop dat ik je snel weer spreek want dat heb ik een tijdje niet meer gedaan....

    xxxxx

    je broertje (K)

  • 28 Maart 2007 - 16:32

    Julia:

    hej meid,, alweer een leuke week lees ik al ;) en wat handig dat je zo weg kunt bij school.. haha. het is, zoals je leest, hier ook lekker weer. al ff in de zon gezeten :) blijf het zo leuk vinden he.. en stuur je binnenkort weer kaartje.
    kuss patty

  • 28 Maart 2007 - 16:33

    JG:

    eaaj juliaatje! aah zoals elke x weer erg leuk om te lezen dit! zo te zien voel jij je al helemaal thuis daarow! als je staks maar wel naar huis wil! je neemt dat scapbook maar mee @ lucky waha
    eaaj veel plezier en suc6!

    dikke kus JG

  • 28 Maart 2007 - 16:33

    Patty:

    oeps, bedoelde met naam patty maar dat snapte je al:P

  • 28 Maart 2007 - 17:37

    Charlotte:

    Haaaaaj Juul!:)
    Weer zo'n leuke week, volgens mij gaat er bij jouw geen week voorbij dat je niks nieuws of spannends meemaakt! Ik kan niet wachten tot je ons ook alles kan laten zien, en kan laten proeven. Zoals bij Krispy Kreme Donuts (A), Dat moeten wij natuurlijk ook wel even proberen als ze zoo lekker zijn:D:D
    Haha, we hadden trouwens wel lang gebeld he! Ach ja zoals het hoort he!;)
    Ik hou je ook wel op de hoogte he!, En ook over mijn rug enzo!
    We bellen nog wel he! En mailen en hyve-en.. Ach ja komt wel goed.. Hihi
    Heeel Veel Liefs Charlotte
    Hou van Je!

  • 28 Maart 2007 - 20:45

    Nadia..:

    heee sjikk..!

    jaja turnen is altijd leuk he..?!:p
    Leuke week..! ik ook wel.. maar toch ook heel erg shit nieuws.. maar dat vertel ik je as soon as possible..(K)

    Viel spass..!

    Dikke kus Nadia

  • 29 Maart 2007 - 16:04

    Kimberley:

    Haaj julia,

    Wat een gave week heb je gehad zeg.
    Ik ben wel benieuwd naar je scrapbook, als je terug bent zal ik wel een keer komen kijken als je dat goed vind :P, ben wel benieuwd hoe je het daar hebt gehad en naar wat je allemaal hebt geschreven en geplakt in je scrapbook. Ik lees de volgende keer weer wat je dan weer allemaal hebt beleefd.

    Kiss and Hug your friend ;)

    Kimberley

  • 29 Maart 2007 - 19:50

    Juul:

    Hey Meisje,

    klinkt weer allemaal zo leuk! Was goed je gesproken te hebben paar dagen terug! Ik heb vandaag mn site ook geupdate, jawel! Haha take care meis,

    Liefs Juul

  • 30 Maart 2007 - 18:40

    Mam:

    Hoi Juul

    heb je berichtje voor de kamer in Utrecht gemaild. Kan zijn dat je er een reactie op krijgt via deze site.

    By the way, MENSEN, JULIA gaat STUDEREN in UTRECHT en zoekt daar een KAMER. Dus als iemand een kamer weet, over heeft, graag een berichtje want het is een lastige verbinding vanuit Enschede en Julia is nu aan de zelfstandigheid gewend dus.......Graag.


    xxxxxxxx mam xxxxxxxx

  • 30 Maart 2007 - 21:51

    Sharon:

    Haay meidd!
    wat leuk dat je het daar na je zin hebt:)
    leuk zo al die foto's erop:)Wanneer kom je weer terug na nederland dan?
    Liefs
    Sharon

  • 30 Maart 2007 - 22:01

    Sharon:

    trouwens ik lees net dat je een kamer nodig hebt in utrecht... ik heb wel iets moois voor je... www.koopstudio.nl daar kan je kamers kopen en verkopen en is niet duur voor 4 of 5 jaar moet je maar ff kijken:)ik wou nmlk ook in utrecht studeren voor mondheelkunde maar gaat niet door vandaar dat ik het weet:)
    Liefs Sháron

  • 03 April 2007 - 16:33

    Opa En Oma:

    Lieve Julia
    Wij tellen af nog ruim 2 maanden en je vakantie met je familie en dan.......
    Hier is alles goed. Wij hebben gelezen dat jij het ook leuk hebt en goed maakt
    fijn want dat willen wij toch horen.
    Julia veel liefs en kussen van uit Breda.
    opa en oma houdoe xxxxx

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Een jaar high school in Amerika!

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

The beach

14 Juni 2007

Graduation!

13 Juni 2007

Class day

01 Juni 2007

Afs Orientation and Mother's Day

30 Mei 2007

A wedding
Julia

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 117906

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 30 December 2010

My nuwe avontuur

25 Mei 2009 - 01 Juli 2009

From the Big Apple to Alabama

08 September 2006 - 22 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: