Miss CHS Pageant - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu Miss CHS Pageant - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu

Miss CHS Pageant

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

18 Maart 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey!

Iedereen bedankt voor de reacties!! Blijft leuk!

Maandag (12 feb). ***
Vandaag hadden we een gevecht in chemistry! Ik was rustig aan het werk toen de hele klas op stond en naar voren in de klas keek. Twee meiden, Jessica and Emily, waren aan het vechten Jessica zat bovenop Emily en was haar aan het wurgen toen Mrs. Presscot naar de buzzer liep om de office te bellen en iemand te sturen omdat zij hoog zwanger is en niet de gene is die deze zaken regeld. Dus dat was een spannend einde van de school dag. De twee meiden waren voor 3 dagen van school geschorst.
Dinsdag. Verder dan een test in engels en een quiz in spaans was er niets bijzonders en natuurlijk was iedereen aan het praten over het gevecht van gisteren. Na schooltijd mocht ik blijven voor chamber choir!
Woensdag. *VALENTINE’S DAY! Op school liepen veel mensen rond met dingen die ze hadden gekregen van vriendinnen of vriendjes of vriendinnetjes dus dat was wel een leuk gezicht. Ook ik heb lekker snoep omtvangen van verschillende mensen:D. Na schooltijd bleef ik weer voor chamber choir rehearsal and daarna heeft Wade me naar huis gebracht. Hij is ook nog bij mij thuis gebleven en daar hebben we nog voor een lange tijd gepraat. Toen was het tjid voor hem om naar huis te gaan. Maar een paar uutjes later kwam hij mij ophalen voor kerk. Toen heeft hij mij ook wat gegeven voor Valentijns dag:D(A). Onze jeugd priester (hoe dat dan ook maar heet) vroeg aan het einde van de avond zijn vriendinnetje ten huwelijk! Al met al was het dus een geslaagde valentijns dag.
Donderdag was weer een normale school dag met een test in spaaans en met wat na golven van valentijns dag. ‘s Avonds ben ik nog naar een basketball game van de girls geweest.
Vrijdag. Na de test in spaans vandaag checkte miss Michelle mij uit om alvast wat dingen te regelen voor de pageant van morgen. We gingen mij jurk, sieraden ophalen en onze wenkbrauwen laten waxen en daarna onder de zonnebank. En dan ‘s avonds naar een boys basketball game. Daarna ging ik met Markie and Mallory naar de McDonalds waar we iedereeen weer zagen.
Zaterdag de dag van de pageant. Een beetje uitslapen en dan naar de nail studio waar ik een French manicure kreeg. Toen de nagels klaar waren snel naar huis haren, make-up doen en je aankleden voor het interview. Snel naar de school gegaan. Ik was nummer 21. Het interview ging op zich wel goed.
Na het interview meteen in de jurk en wachten tot we op mochten. We gingen op het podium in groepjes van 8 en 9. Ik was in de laatste groep van 9. Daarna was het tijd voor de individuele walk. Daarvoor moest je je voorstellen en heen en weer lopen en ik stelde me zo voor: Goedenavond dames en heren mijn name is Julia van Eekelen and I am contestant number 21. Toen iedereen klaar was gingen we weer een keer op in de kleine groepjes voor de jurk iedereen moest staan en daarna omdraaien voor de achterkant. Voor de uitslag moesten we wel een aardige tijd wachten. Toen werden we eindelijk weer op het podium gevraagt. Iedereen stond op het podium en toen gingen ze de top tien (van de 25!) op noemen. Ik was in de top tien! Dus ik mocht nog wat langer blijven staan de andere 15 moesten het podium verlaten. Mallory werd Miss CHS. Ik heb verder niets gewonnen maar het was een super leuke ervaring. Ik ging met Mallory naar James huis toe waar een aantal guys waren en daarmee gingen we eten in Buffalo Wings.
Zondag. Na kerk gingen we eten in Jemison. Thuis hebben we nog even lekker gerelexed voordat het tijd was om weer naar de kerk te gaan. Na de tijd gingen we met de senior high jeugd naar Zapopan uiteten, daarna met z’n allen weer naar de kerk om spelletjes te spelen.

Dat was me het weekje wel! haha

Liefs Julia
Kusjes!

  • 18 Maart 2007 - 14:56

    Wietske:

    Heej Julia,

    ik ben blij:D dat je het zo leuk hebt in Amerika. Echt vet cool. Leuk ook wat je allemaal meemaakt.. Valentijns dag vieren ze daar dus ook....
    Nou, have some fun (mijn engels is echt niet goed) Enne, nog veel plezier..
    Groetjes Wietske (K)(K)

  • 18 Maart 2007 - 16:59

    Ilja:

    Haay Juul!!

    Wat heb je weer een leuke week gehad:)
    Super!!
    Maar heb je nou een vriendje dan?
    Egt leuk voor je!!
    En wat gaaf dat je bij de laatste 10 zat. Egt knap!!
    Ik wil egt heel graag een keer die foto´s van jou bekijken:D

    Ik heb Charlotte gister gesproken met uitgaan en ik vroeg of ze de groetjes aan jou wou doen via de telefoon.)

    Succes met al je toetsen nog voor school.
    Dikke Kus en Knuffel
    Liefs ~XX~

  • 19 Maart 2007 - 08:04

    Charlotte:

    Haaaaaj Julia!
    Ja, over dat gevecht had je me wel verteld! Haha Echt wel erg hoor.. Maar je zei me ook dat niemand daar van op keek behalve jij!,
    Ik zit vandaag (19 maart) ziek thuis, Ik heb vooral ontzettende rugpijn. Ik kan me bijna niet bewegen:(.
    Maar ik kan nu gelijk jouw update lezen en wat schrijven:D handig toch;).
    Trouwens hartstikke goed dat je in de top tien zat!:D:D
    Inderdaad je hebt een super week gehad! Nog heel veel plezier!!
    Ik spreek je snel hoop ik, aan de telefoon!
    Heel veeel Liefs Charlotte. LoveYou, Xx

  • 19 Maart 2007 - 14:24

    Nadia..:

    Heee sjikkie..!!
    zo gebeurt er een week heel weinig.. en zo ineens een drukke week..!:p
    Het blijft leuk om je verhalen te lezen..!
    Spreek je hopelijk snel..!
    Doe wade de groetjs van me..;)

    Kus nad..
    Love ya

  • 19 Maart 2007 - 19:30

    Patty:

    haaj julia, weer een drukke week ofniet ;)
    en leuk die pageant. in de top 10, goed joh!
    is het nou wat dan met wade?
    nou, nog veel plezier he!
    blijf al je berichtjes lezen!
    kuss patty

  • 22 Maart 2007 - 18:14

    Papa:

    Hoi lieve schat,
    Ik dacht ik zet maar weer eens een beichtje op je site om anderen te inspireren hetzelfde te doen. Het was erg leuk je laatst weer eens te spreken aan de telefoon. Het gaat gewoon erg goed met je!! :) Kreeg ook nog een paar mailtjes van Carter. Hij en zijn familie hadden erg genoten van jouw bezoek. De kinderen waren erg enthousiast :):)
    Hij zei ook dat je enorm "gegroeid" was en je het in het leven wel zou redden. Hij zei dat wij als ouders erg trots mogen zijn. :):) Nou dat zijn we ook!!! Voor de vakantie is alles al geregeld inclusief de cabrio. Ja lekker in de eerste week met een Mustang Cabrio door Alabama scheuren met z'n drieën!! :):)
    Dit weekend ga ik met Michiel naar Mainz in Duitsland. Hij moet daar twee wedstrijden spelen. Verder gaat hier alles z'n gangetje. Ik hoop dat ik je snel weer spreek:) Tot gauw. Hou heeeeeel veeeeeeel van je. Dikke kussen en big fat hug :)

    Papa

  • 23 Maart 2007 - 09:20

    Kimberley:

    Haaaaj julia,

    Wat maak je ook een dingen mee daar aan de andere kant van de wereld (bijna dan)ik vind het echt gaaf om je verhalen te lezen over wat je allemaal meemaakt, leuk dat je zo contact kan houden met de mensen die je hebt achtergelaten in ons koude kikkerlandje:P gelukkig ben ik al helemaal bijgelzen en weet ik nu ook wat je allemaal hebt meegameekt.Ook heeft charlotte me flink bijgepraat over hoe het met jou en de rest van je gezin gaat. Ik vind het echt ontzettend stoer dat je daar helemaal alleen zonder paps en mams en je lieve zus en broertje een jaar doormaakt, gelukkig kom je in juli weer terug na ook nog een vakantie te hebben gehouden daar in dat grote land:P Hoop snel weer goed bericht van je te lezen en ben benieuwd wat je dan allemaal weer hebt meegemaakt.

    Hele dikke kus en knuffel,

    Je(oude school)vriendinnetje ;)

    Kimberley

  • 27 Maart 2007 - 18:20

    Juul:

    Hey Julia!
    Je had idd een druk weekje! Klinkt wel weer allemaal super meis!
    Ik moet ook maar mn site gaan updaten echt geen zin in maar mss dat ik straks even doe,

    spreek je hoop ik snel weer!

    Liefs Juul

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Een jaar high school in Amerika!

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

The beach

14 Juni 2007

Graduation!

13 Juni 2007

Class day

01 Juni 2007

Afs Orientation and Mother's Day

30 Mei 2007

A wedding
Julia

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 117907

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 30 December 2010

My nuwe avontuur

25 Mei 2009 - 01 Juli 2009

From the Big Apple to Alabama

08 September 2006 - 22 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: