Prom Dress - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu Prom Dress - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu

Prom Dress

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

13 Maart 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hee lieverds,

Bedankt voor de reacties.
En ohja about the fotos, deze computer is een beetje langzaam dus dan duurt het echt 10 min voor 1 foto en ja als ik al bijna geen tijd heb voor een update is 10 mijn voor 1 foto echt te veel. Maar ik maak nog steeds wel fotos dus als ik terug kom mag je gerust een keer langs komen om mijn fotos te bekijken. Bij deze zijn jullie uitgenodigd.

Maandag. Vandaag was een rustige school dag. En na schooltijd was er ook niet veel bijzonders going on.
Dinsdag na schooltijd heeft chamber choir mij gevraagt om met hun te trainen voor competition omdat ze graag hebben dat ik met hun ga zingen voor competition omdat ze nog een alto nodig hebben.:D
Woensdag had ik op school twee tests one 3rd period and one in economics and na schooltijd had ik een diamond doll meeting. Een diamond doll is iemand die het jv and varsity baseball team supports and helps. We moeten dingen doen zoals signs maken voor op de kluisjes and voor in hun lockerroom, de scoreboard werken and the gates.
Donderdag na school tijd hadden we weer een chamber choir practice. En daarna hadden we weer een basketball game.
Vrijdag had ik een test in per-calculus en een quiz in spanish. Na school hadden we een Diamond doll meeting. ‘s Avonds ging ik weer naar een basketball game. Daarna zou ik door miss Michelle worden opgehaald maar ze nam haar telefoon voor some reason niet op dus nam Wade me naar huis maar zijn ouders gingen eerst nog met hem en fam uiteten en toen vroegen ze of ik ook mee wilde en dat wilde ik wel dus toen zijn we naar cracker barrel geweest voordat hij me naar huis bracht.
Zaterdag. Vroeg op want het was weer tijd om te gaan dress shoppen voor de zoveelste keer! Als eerst gingen we naar een pageant dress shop maar toen we net voor de deur parkeerden werd miss Michelle gebiept want ze was on call voor haar werk. Dus toen gingen we super snel naar het ziekenhuis. Toen heb ik op een monitor ook nog een hart zien kloppen. Nadat ze klaar was gingen we weer op zoek. Vandaag was het eindelijk raak na lang zoeken vond ik niet een maar twee jurken! Een voor de pageant van de week erop en een voor prom! Dus ik was helemaal excited! De ene voor de pageant is donker paars en de gene voor prom is roze. Granny (oma van Ashley) hielp ons bij de jacht. Maar ‘s avonds moesten Pop (opa) en granny weer naar huis toe.
Zondag ochtend gingen we weer naar de kerk en daar vertelde ik natuurlijk iedereen dat ik een jurk had gevonden. Na de lunch at a Chinese restaurant gingen we naar Alabaster waar ik schoenen voor prom and the pageant kocht. Dan lekker naar huis voor een nap. Dan naar de kerk om daar dinner te eten en dan weer gewoon youth group.

En dat was het dan alweer voor deze week!
Veel Liefs Julia(L)

  • 14 Maart 2007 - 05:59

    Charlotte:

    Haaaaj Juuul,
    Ja ik kan niet wachten om je foto's te zien. En om JOUW te zien, ik hooor je wel aan de telefoon en ik lees je berichtjes en we mailen maar verder zie ik je niet echt meer..:( Wel jammer hoor, Kan dus echt niet wachten op tot de vakantie!
    Ben ook benieuwd naar de jurken, hoe mooi je dr uit ziet!:D:D, Gaaf hoor, zo twee nieuwe jurken:)
    Ik mis je wel hoor, als ik zo alles lees en hoor,! Kan niet wachten om weer samen wat te doen!
    Hele dikke KUS!!!
    Hou Van Je!! (L)

  • 14 Maart 2007 - 10:30

    Elroy:

    Haay Juul ,
    Dus je bent WEER wezen shoppen.
    Je shopt er wat van af hey
    haha:)
    Je zusje kan niet wachten je te zien :)
    Hahah

    Dikke Kus Elroy :)

  • 14 Maart 2007 - 14:43

    Ilja:

    Haay meis

    Wat jmmr dat foto's erop zetten zo lang duurt.
    Maar ik wil ze zker een keer gaan bekijken als je trug bent;)
    Wat gaaf dat je eindelijk een jurk hebt gevonden.
    Hoop dat je daar ook een paar mooie foto's van gaat maken:D

    Heel veel Liefs
    Xxjes Illie!
    Succes weer deze week.

  • 14 Maart 2007 - 17:03

    Nadia..:

    hee sjikk..!

    Ik kom cker ook een keer foto's kijken.. of 2 keer.. of 3 keer..;)
    gaat helemaal goed komen..!
    alleen als jij terug komt ga ik dus net weg op vakantie.. maarja.. dat halen we dan nog wel weer in ..;)

    Ben benieuwd hoe dat ball wordt..!
    En hoe je eruit ziet he..!

    Spreek je snel..
    love ya..!
    kusss nad..(K)

  • 14 Maart 2007 - 17:19

    JG:

    haha kan je de pics meenemen naar lucky:P ghagah neej je hebt wel een druk schema daar ofnie veel dingen te doen:) naja dan vermaak je je teminste eeaaj spreek je dikke kus! JG

  • 14 Maart 2007 - 20:58

    Patty:

    hej lieverd.. natuurlijk wil ik alle foto's zien, dus ik kom sowiso langs ;) wil je wel weer zien.
    leuk dat je eindelijk, na lang shoppen, zelfs 2 jurken hebt gevonden. wil je wel zien in de jurkjes.
    die feesten zijn wel anders dan hier he:P
    mis je!! (K)
    kan niet wachten tot ik je weer zie
    (K)!! kuss patty

  • 14 Maart 2007 - 21:03

    Juul:

    Hey Julia,

    hahah je bent echt verengelst, in je berichtjes! Hier is t trouwens poppop 2 keer? Daar dus gewoon pop haha cool. Ik kom dan ook maar een keer foto's kijken als we terug zijn! Ben benieuwd naar je jurk en je date!
    Spreek je snel weer,

    Liefs Juul

  • 16 Maart 2007 - 18:55

    Dennis Kruissen:

    Hey Julia:D
    Ondanks dat ik al een tijdje niks van me heb laten horen gaat alles nog steeds heel erg goed hier in New York. Zo te lezen gaat het bij jou ook goed. Ik zag laatst op het nieuws iets over tornado's in Alabama, heb jij daar toevallig nog iets van meegekregen. Ik ben vandaag vrij van school omdat er een snowstorm op komst is (30cm) haha. Heel veel succes en geniet er nog van zolang het nog kan.
    Dennis,

  • 18 Maart 2007 - 09:33

    Mam:

    Hallo meissie,


    Juul heeft gelijk, je nederlands wordt steeds amerikaanser???(is dit een woord, what ever) Wat leuk dat er nu een tijd van feesten en balls aan komt. Het einde is nabij, genieten meid, Dennis heeft gelijk. Misschien wel leuk als jullie met z'n allen elkaar nog eens zien. Wat heerlijk dat het bij je nu al "zomer"is. Heerlijke temperaturen. Paaseieren zullen wel smelten in de zon. Horen snel weer van je en houden van je ,





    xxxxxxxxxxxxx mam en ook pap natuurlijk!

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Een jaar high school in Amerika!

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

The beach

14 Juni 2007

Graduation!

13 Juni 2007

Class day

01 Juni 2007

Afs Orientation and Mother's Day

30 Mei 2007

A wedding
Julia

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 117898

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 30 December 2010

My nuwe avontuur

25 Mei 2009 - 01 Juli 2009

From the Big Apple to Alabama

08 September 2006 - 22 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: