Prom date! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu Prom date! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu

Prom date!

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

02 Maart 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey!!

Was ik weer. Dit keer wat sneller in de hoop dat ik het weer een beetje op tijd kan laten lopen.
Maandag. Geen speciale dag het eenige is dat ik uit de Spanish klas ben gehaald om met Chamber Choir te zingen. Ik zit nu voor een tijdje in Chamber Choir omdat ik ben gevraagd met hun te zingen voor de competitie op January 22nd. Na school weer naar huis en dan lekker een dutje doen omdat ik vorig weekend bijde dagen vroeg ben opgestaan. ‘s Avonds lekker in bed naar Miss America 2007 gekeken. De winner is Miss Oklahoma, Miss Alabama was wel in de top 5!
Dinsdag hadden we na school tijd voor de helfd van de meiden softball tryouts. Ik ben naar het veld gereden met Jessica J. Hier kwam ik aan het praten met Wade (jongen van onze school, Football, Basketball and Baseball player) hij vroeg me of ik met hem naar Prom wilde! En ja dat wilde ik natuurlijk wel:D. haha I am soo excited! Maargoed nadat hadden we natuurlijk ook nog de tryouts. Hier deed ik het best wel goed. We hadden ook veel lol met z’n allen. En na de wedstrijd ze we nog naar een basketball wedstrijd geweest, waar bijna iedereen al wist dat ik met Wade naar Prom ging! Haha Small Town and people talk… A LOT! Naja iedereen was excited for me dus dat was allemaal wel leuk!
Woensdag. ‘s Middags na het 3de uur gingen ze de lijst ophangen met de meide die terug mogen komen voor de 2de ronde van de tryouts. Tadaa ik stond op de lijst! Totaal onverwacht en had dus ook mijn spullen niet bij me voor de tryouts die middag. In de office heb ik miss Michelle gebeld en gevraagd of ze mijn spullen naar school kon bregen en dat heeft ze voor me gedaan in haar lunch break Hih.. Dus na school met Morgan mee naar het softball veld. Deze tryouts gingen opzich wel goed maar deze meiden speelden al lang met elkaar en al lang.. maargoed toch maar proberen en mijn best doen. Na de tryouts snel naar huis en daarna naar de kerk waar ik ook Wade weer zag, ook hier wist iedereen van onze date to prom.
Donderdag werd de lijst opgehangen van het softball team en voor de jongens het baseball team. In het 6de uur haalde de coach me uit de klas om me te vertellen dat ik niet in het team zat maar ze met wel graag als manager van het team wilde. Later deze week heb ik besloten dat niet te doen want ik had al andere plannen. En ja ‘s avonds hadden we weer een basketball game.
Vrijdag was verder een rustige dag met ‘s avonds weer een basketball game.
Zaterdag zijn we weer voor prom dresses gaan kijken. Onderweg kregen we een belletje van Ashley’s vriendje of ze wilde gaan bowlen en teon regelde ze ook even dat ik en Wade ook gingen. Dus snel naar huis, omdat het al laat was om ons klaar te maken voor de date. Onderweg nog even gestopt voor heerlijke Krispey Kreme Donuts de best donuts ever! Vooral als ze “hot” zijn. Ook nog even gestopt om een hond te aaien (was helemaal alleen ergens langs de weg en omdat mijn host zus en mom zo gek zijn van honden moesten ze hem even aandacht geven). Ik vond dat die hond gewoon stond en maar weg moest gaan want ik had een date waarvoor ik me moest klaar maken. Omdat de hond in de auto sprong sprong ik eruit, hij stonk tenslotte! Ashley and miss Michelle lagen helemaal in een deuk en hebben hier nog voor een lange tijd lol van gehad. Goed, eenmaal thuis klaarmaken en op naar de bowling center! Hier was een lange wacht tijd dus zijn we ondertussen naar Burger King geweest om wat te eten. Hier hadden we erg veel lol het waserg gezellig, nu al! Toen we weer terug waren bij het bowling center konden we meteen naar de baan toe. Hier deed ik het echt geweldig en eindigde ik laatst! Hih.. Maar het was wel erg leuk.
Zondag morgen naar de kerk en ook naar zondags school waar ik naast Wade zat haha. Voor lunch gingen we naar het mexicaanse restaurant Zappopan. Verder ‘s middags lekker lui geweest in huis en daarna naar de kerk waar we met z'n allen naar de Superbowl gingen kijken. Naja iedereen kijkt niet echt naar de wedstrijd maar meer naar de commercials. Voordat de wedstrijd begon gingen we wat eten daar in de kerk. Toen dan eindelijk de wedstrijd begon vond je veel mensen wat andere dingen doen zoals kaartspelletjes en playstation spelletjes. Maar de commercials werden we bekeken en ja Nederland had er ook een rol in. In een reclame was een gedeelte wat je allemaal met 1 vinger kon doen en dat was Nederland redden (vinger in de dijk).. hahah..
Dat was me het weekje wel.. weer lekker druk geweest!

Love always,
Julia

  • 02 Maart 2007 - 14:28

    Ilja:

    Heey Juul!°°°
    Zo wat heb jij weer een leuke week achter de rug:D
    Gezellig:D

    En lkkr actief bezig met sport!! (Y)
    GOed voor je, vooral als je zoveel eet:P daar in Amerika! hahah..
    Maar je eet wel lekkere dinge zo te lezen.
    Wat gaaf dat je een date hebt=D
    Succes met het zoeken na een jurk!
    Hoop dat je er heel mooi uit gaat zien. Vast wel!

    Fijn weekend.
    En succes daar op school.
    Liefs =XXXX=

  • 02 Maart 2007 - 14:29

    Ilja :

    Sorry Sorry!

    Helemaal vergeten.
    Nog Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag:D (K)(K)(K)

  • 02 Maart 2007 - 16:28

    Patty:

    zo meid, dat is een drukke week.. wil die wade wel eens zien ;) dus foto sturen van jullie samen op prom!! nou nog ff de jurk :) jmmr dat je niet bij softbal zit, maar wel blijven sporten, maar dat doe je wel;)
    wacht op je volgende berichtje..
    kuss Patty

  • 02 Maart 2007 - 18:29

    Nadia..:

    heee sjikkiej..!

    NOG EEN KEER GEFELICITEERD HE..:P:P

    ik wil zooo graag ff een foto van wade zien..:p..
    regel er ff een keer 1..

    spreek je snel!

    dikke kus..
    Love Ya..!

  • 03 Maart 2007 - 17:48

    Loes:

    Heyy Meissiej!
    Nogmaals gefeliciteerd ;) Al op msn gezegd matoch ;)
    Lekker druk weekje gehad, klinkt wel coel!
    Ben wel nieuwsgierig wie Wade is (A) hihi
    spreek je meis
    XXX Loes

  • 04 Maart 2007 - 14:35

    JG:

    eaaaj juliaatje
    lang nie gesproke zeg doet msn in amerika het neit meer ofzo;) maaruh ook van mij Gefeliciteerd!!(K)(K)(K)beter laat dan nooit he;) maaruh nog btje leuk daarow?? zo te lezen wel! naja spreek je hopenlijk xtje weer snel! groete JG!

  • 04 Maart 2007 - 16:32

    Larissa:

    Hoihoi..ik ben er ook weer..ik moest weer ff bijlezen hoor..drukdruk met school he..;) maarja maakt niet uit..ik ben weer helemaal op de hoogte!:D Weer een lekker druk weekje gehad! Ik ben ook wel nieuwsgierig naar die Wade;) maarja we zullen nog wel een keer een foto zien toch..:D
    Nou doe rustig aan! en spreek je snel weer!
    Xxx Larissa

  • 06 Maart 2007 - 02:16

    Bartek:

    Hi Julia.
    I wish I could understand it :P

  • 08 Maart 2007 - 18:24

    Juul:

    Hey Juliaa!!

    Je snapt wel dat we nu allemaal een foto van je sport dude date willen zien he! Ik teminste wel haha. Ik heb ook een date voor mijn promm ben so excited! Pas 5 mei hier maar april ook dress shoppen jaja.
    Die van jou is al in maart ben jaloers!
    Leuk was die reclame van Nederland redden he;) Haha
    Die met die snickers vond ik persoonlijk ook heel goed haha.
    Spreek je snel meis,

    Liefs Juul

  • 09 Maart 2007 - 13:11

    Hanne:

    Hey.. the movie is about 7 i don't know when we gonna meet, but call me on 206-5823 and we will find out..
    love hanne

  • 09 Maart 2007 - 17:13

    Hanne:

    Hello.. i think the movie is about 7..but give me a call.. 260-5823

  • 09 Maart 2007 - 17:13

    Hanne:

    Hello.. i think the movie is about 7..but give me a call.. 260-5823

  • 10 Maart 2007 - 16:42

    Lisa (zusje Van Stan:

    Heey Julia!! Hoe is het met jou, wat een drukke week heb jij gehad zeg!! Ik moest oppassen op woensdag, en liep toen door Gronau, en moest mijn oppas kindje naar zijn moeder brengen die heel toevallig bij jou'n moeder op het werk was! en ik zag van eekelen staan en dacht, heej! die ken ik:P..
    dus gaf jou'n moeder me deze link! ik vind het echt Super:D...
    Ik wens je n0g heel veel succes met school.. en n0g een fijn weekend! je krijgt de groetjes van Stan!
    xxxx Lisa

  • 12 Maart 2007 - 16:55

    Charlotte:

    Haaaaj Twin!!:)
    Ik had alles al wel gehoord aan de telefoon!! Erg leuk hoor!:D
    Ik wil eigenlijk nog wel een paar foto's zien!
    Haha..
    Maar ik kan niet wachten je weer een keer te spreken!, je hebt al een tijdje niet gebeld. Naja, spreek je snel!
    Kuss Charlotte, Love You

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Een jaar high school in Amerika!

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

The beach

14 Juni 2007

Graduation!

13 Juni 2007

Class day

01 Juni 2007

Afs Orientation and Mother's Day

30 Mei 2007

A wedding
Julia

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 117905

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 30 December 2010

My nuwe avontuur

25 Mei 2009 - 01 Juli 2009

From the Big Apple to Alabama

08 September 2006 - 22 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: