NASCAR - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu NASCAR - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu

NASCAR

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

20 Mei 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hee iedereen!

Maandag veder dan dat we nu aan aan monopoly tournament zijn begonnen in economics is er verder niet echt veel aan deze dag.
Dinsdag hadden we weer monopoly en had ik verder tests enzo. Na school ben ik met Cortney mee naar huis geweest even en toen zijn we naar mijn huis geweest en daarna gingen we samen naar de basebal game.
Woensdag ochtend had Cortney me opgehaald voor school en we hadden Class song practice. Our class song is “Im not gonna cry” echt een gaaf graduation liedje! Na schooltijd bracht Cortney me ook weer naar huis. En ‘s avonds hadden we nog kerk.
Donderdag ochtend moesten we ook weer vroeg op school zijn omdat we een calendar kregen met allerlij senior dingen erop. Na schooltijd zijn we naar wal mart geweest om wat fotos af te printen.
Vrijdag ochtend had Cortney me weer opgehaald voor school want we hadden weer song practice:D. In choir heb ik nog Happy feet gekeken en in economics hadden we weer een monopoly game. Na school heb ik mijn spullen gepakt en ben ik naar Elisabeth gegaan omdat ik daar de nacht ging blijven. Met haar en haar hostmom zijn we nog even naar wal mart geweest om dingen te kopen voor morgen. In wal mart waren Elisabeth en ik echt aan het ouwehoeren. Zoals spullen in mensens buggies gooien haha. Toen we terug kwamen van wal mart (open 24/7) was het al laat en hebben we onze pj’s aan getrokken en zijn we naar bed gegaan hier hebben we nog voor een lange tijd liggen kletsen.
Zaterdag was het dan eindelijk zo ver de Nascar races! I was soo excited! Maar dat betekende we vroeg op. Dus we waren al voreg onder weg en onderweg zagen we ook nog meer nascar fans die onderweg waren naar Taladega. Toen we bij the track aankwamen hebben we nog wat bij de auto gezeten (stoelen meegebracht en alles) en ook nog wat geouwehoerd. Daarna besloten we naar de grote trucks te gaan die opgezet waren als winkeltjes waar je t-shirts enzo kan kopen met je favorite racer erop. Na het rondlopen hier en het staren naar alle rednecks (omg het stikt er hier echt van) zijn we terug gegaan naar de auto. Hier hebben we nog even wat gegeten en de spullen gepakt die we meenamen naar de racetrack. Nu was het dan eindelijk tijd om naar de track te gaan. Na een lange wandeling met wat korte stops waren we binnen. Toen de eerste auto voorbij kwam schrok ik echt van het geluid haha want het was echt luid. Er was maar 1 auto tegelijk op de baan omdat het de kwalificaties was. Ik had het heklemaal naar me zin. Ook het weer zat mee misschien wel iets te veel het was namelijk wel erg warm in de zon! Maarja dat is beter dan regen of bibberen van de kou;). Voordat de race begon stelden ze alles mannen voor en toenzag ik iemand die ik bij naam herkende namelijk Juan Pablo Montoya! (Die ken ik van F1 wat ik heel vaak met mijn vader kijk, love you papa!) nadat iedereen wat geintroduced hadden ze natuurlijk nog het volks lied en toen alles was opgeruimd waren er mensen bij de startlijn die het bekende zinnetje zeiden: “Gentlemen start your engines” en ja hoor opeens allemaal vrrrroeemmm vvrroooeemm en dat was echt super luid omdat we heel dicht bij de pit zaten waaruit ze starten. Toen de race begon was het echt heeel veel lawaai zeker als er een grote groep autos langs kwam. Het was ook nog een spectaculaire race met een auto die wel 7 keer over de kop ging. We hadden ook de gele vlag heel vaak, en gelukkig wist ik heel veel regels omdat ik dus de F1 regels ken en het leek veel opelkaar en veel was ook hetzelfde. Het was zooo gaaf echt een van de most exciting things die ik heb meegemaakt hier! Ook reed Montoya nog voor 7 laps op kop. Ik dacht dat nascar niet zo exciting was maar als je erbent en je ook voor iemand bent word het een heeel stuk leuker! Na de race zijn we terug gelopen terwijl we nog even veel lol hadden om een dronken gek die er rond liep. Eenmaal bij de auto zijn we niet meteen naar huis gereden maar hebben we hier dinner gegeten: hotdogs en hamburgers. Want om dat tijd stip ging iedereen weg en was het dus erg druk op de weg. Toen wij klaar waren om weg te gaan was het rustig en konden we gewoon door rijden we waren we op zo thuis. Onderweg zaten Elisabeth en ik nog te ouwehoeren en hadden we erg veel lol. Eenmaal thuis ben ik meteen naar bed gegaan.
Zondag ochtend lekker vroeg op om naar de kerk te gaan maar gelukkig gingen we niet naar zondagsschool. Voor lunch gingen we naar Jemison. Daarna zijn we naar Alabaster geweest om wat rond te lopen en winkelen. Na het winkelen zijn we naar huis geweest voor een nap voordat we naar de kerk gingen.

Ooeh dit was echt een ssuperrr weekend het was echt heeel gaaf op zaterdag! Fotos zijn ook erg mooi. En ohja nog even ter informatie het is de grootste nascar racetrack in America met zijn 2.66miles. :D;)

Ik hou van jullie! Liefs Julia

  • 21 Mei 2007 - 05:59

    Papa:

    Hoi Juul,

    Nou ik ben wel een beetje jaloers :) Zo'n Nascar race is inderdaad echt spektakel en typisch Amerikaans! Ben heel benieuwd naar de foto's. Was ook leuk je gister weer te spreken. We kijken nu echt uit naar de vakantie. Kan ik je eindelijk weer eens knuffelen. Je vertelde ook dat het heel goed gaat op school. Nou we zijn trots op je. Geniet nog maar wat nu is het echt snel voorbij.
    Heel veel liefs en dikkel knuffel.

    Papa

  • 21 Mei 2007 - 06:54

    Charlotte:

    Haaaj Juliaaa
    Klonk inderdaad als een erg leuk weekend!! Lekker veel geauwehoerd met Elisabeth, hardstikke leuk hoor! Kan niet wachten om dat ook weer met jouw te doen! Haha!
    OOk gaaf hoor, die Nascar Race!! Haha, pappa zei gelijk dat hij toch wel een beetje jaloers was hoor!
    Mijn weekend was ook wel oke!, Niet zo veel geauwehoerd. Wilde wel uit, maar ik ben uiteindelijk toch niet gegaan. Want Ellen Patty en ik gingen toch een film kijken en daarna was het zo gezellig, en hebben we nog erg lang gekletst.
    Leuk dat je weer gebeld had, dit weekend!:D:D
    Spreek je snel weer! En we mailen / hyve-en.
    Liefsss en een dikke Kuss Charlotte
    Hou van je!

  • 21 Mei 2007 - 08:58

    Patty:

    hej meid..
    klinkt leuk zo'n Nascar race!! dik auwehoeren;) ik had ook gezellig weekend, met charlotte en ellen film gekeken en gekletst tot laat in de nacht;)
    maar je hebt dus weer leuke week gehad;) gaan we allemaal nog goed bespreken he als je er weer bent:D
    spreek je hopelijk nog..
    dikke kuss patty

  • 21 Mei 2007 - 12:05

    Nadia..:

    heee sjikk..!!

    Wat gaaf..!! lijkt me echt super om een keer mee te maken..!!:)
    Hoorde van charlotte dat vndaag eiglijk je laatste lesdag was..:) gaat hard zeg..!!
    naja.. heel veel plezier nog..!!

    hou van je..(K) kuss nadia

  • 22 Mei 2007 - 13:56

    Juul:

    Heeey Julia!!

    Nascar!! Super man! Mn host dad en broertje waren naar de Daytona 500 geweest toen wij in Orlando waren, ik wouw ook mee echt super cool!! Hier zijn we fan van Jeff Gordon en Jimmy Johnson;)
    Meis klinkt allemaal super!!!
    Spreek je snel en geniet er van he meis,

    Liefs Juul

  • 24 Mei 2007 - 07:05

    Mam:

    Lieve Juul,

    vandaag grote dag. GRADUATION:D. Met jurk en cap. Super. Jaar alweer voorbij , wat is de tijd snel gegaan. Ben blij dat we je weer snel zien, heeft nu lang genoeg geduurd. Geniet met volle teugen van al die bijzondere dingen en veel plezier on the beach. Niet te bruin worden hoor.

    xxxx mam xxxxxxxx hvj xxxxxx

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Een jaar high school in Amerika!

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

The beach

14 Juni 2007

Graduation!

13 Juni 2007

Class day

01 Juni 2007

Afs Orientation and Mother's Day

30 Mei 2007

A wedding
Julia

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 117902

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 30 December 2010

My nuwe avontuur

25 Mei 2009 - 01 Juli 2009

From the Big Apple to Alabama

08 September 2006 - 22 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: