Spring Break - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu Spring Break - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu

Spring Break

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

14 Mei 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heeeey!!

Daar was ik dan weer.. deze week is het spring break!
Maandag waren we nog steeds op de camping en we waren nog wel van plan er even te blijven. Vandaag heb ik samen met Ashley wat vrienden opgezocht die een stukje verder op zaten. Dus deze dag hebben we lekker met hun geauwehoerd. We hebben naar de marina (ofzoiets) gelopen en naar het lighthouse gelopen. ‘s avonds dachten we dat dat ook wel leuk was maar ik was echt zoo bang want je hoord echt allemaal spook verhalen eerst voordat je er bent.. dus ik helemaal bang en snel naar boven gelopen. Hier hebben we dan ook nog even een tijdje gezeten en gekletst. Ohja ik was trouwens met Eric, Adam, Daniel and Ashley. Na onze spannende tocht naar de lighthouse gingen we weer naar de caravan. Omdat het al laat werd zijn de jongens terug gegaan naar hun eigen caravan. Ik ben nog te ‘s avonds laat bij het kampvuur gezeten samen met Taylor.
Dinsdag. ‘s ochtends een beetje uitslapen en dan lekker groot ontbijten wat we eigenlijk elke ochtend doen! Dat was echt super we hadden wafels, pancakes, toast, ei, bacon enz.. heerlijk! In de morgen een beetje rond gehangen rond de caravan met Taylor en dan in de middag toen Steph and Josh er waren met hun gekletst en kaart spelletjes gespeeld. Ook hebben we nog even vanaf de kant in het meer gevist! Dat was wel leuk ik heb zelfs drie visjes gevangen.. dat vissen is achteraf toch wel leuk, een nieuwe hobby:P haha. ‘s Avonds hadden we weer een heerlijk meal.
Woensdag was een dag om te relaxen en een beetje te genieten van het lekkere weer! Dus een beetje zonnen, vissen, kaart spelletjes spelen. Vandaag is de dag dat we naar huis gingen dus moesten we de caravan klaar maken voor vertrek. Maar omdat miss Tammy nog wel ruimte had voor ons om bij hun in de caravan te slapen konden we nog een nachtje blijven. Dus ‘s svondshier wel lekker gegeten iedereen zat aan een grote lange tafel dat was echt super gezellig. We hadden besloten om te gaan nachtvissen, maar we hadden niet veel hoop omdat de mannen de vorige nacht ook al waren geweest en niet veel geluk hadden. Al met al toch maar gegaan. Omdat het savonds wel flink afkoelt hebben we dikke truien aangetrokken en dekens meegenomen. Eenmaal daar wilde ik natuurlijk meteen beginnen met vissen. We waren met een adult, mr Alan, en verder met Steph, Josh and Taylor. Na nog niet een te lange tijd had Steph een visa an de haak! Maar haar hengel was niet goed in gesteld en de vis was zo zwaar dat ze de lijn moesten door snijden. Even later had ze weer een vis en deze kon ze wel uit het water halen! De vis was wel een redelijke size dus helemaal blij dat we iig wat vis hadden gezien en gevangen. Na een klein half uurtje had dan ook ik een vis aan de haak! Ongeveer de zelfde als Steph. Dus wij helemaal blij en de mannen balen omdat zij nog niets hadden gevangen het stond dus 3-0 voor de vrouwen (in de minderheid). Iets voordat we zouden vertrekken had ik nog een vis! Niet zo’n hele grote maar het was een vis, 4-0. Het begon al laat te worden en ook werd het steeds kouder. Wij waren eigenlijk wel klaar om te vertrekken maar de mannen wilden nog vissen omdat ze zo dik achterstonden hahah. Na echt net voordat we gingen kreeg Taylor er een aan de haak, de kleinste van de dag haha.. 4-1 was de eindstand. ‘s Avonds zaten we nog tot laat bij het kampvuur en waren Taylor en ik weer de laaste naar bed.
Donderdag ochtend vroeg op omdat we naar huis gingen. Snel een heerlijk ontbijt en dan op naar Calera. Ik reed met Taylor mee en Ashley met miss Tammy, Haley and Samantha. Eenmaal thuis en de spullen in mijn kamer lekker op bed tv kijken en slapen want ik was toch wel erg moe van de camping trip.
Vrijdag hadden we lekker uitgeslapen en lagen we voor een groot gedeelte van de dag in de achtertuin in de zon. Verder heb ik mijn kamer opgeruimd en mijn tassen uitgepakt en opgeruimd. Tegen het einde van de middag belde Elisabeth mij of ik met haar en wat andere mensen naar de bios wilde en dat wilde ik natuurlijk wel. Voordat de film begon (Land of Women) moesten we nog even wat tijd doden en dat deden we natuurlijk in waar anders dan Wal mart! Tha place 2 B!:P Kasey bracht ons naar Elisabeth huis waar ik de nacht bleef.
Zaterdag hebben we lekker rustig aangedaan we zijn we rond de middag naar de mall geweest om nog een beetje te shoppen. En daarna bracht miss Hope me naar huis.
Zondag ochtend gingen we naar de kerk. Miss Michelle werkt in een ziekenhuis en was on call net voordat we naar de kerk gingen werd ze gebeld dus moest ze naar het ziekenhuis.
Na kerk besloot ik dat ik wel even een dutje wilde doen. Maar mr George and Ashley wilde gaan vissen dat leek mij wel leuk dus besloot ik ook mee te gaan na een korte stop bij Wal mart waren we onderweg met de Bronco (speciale hunt, mud ridin’ and fishing car). Verder hebben we tot laat in de middag gevist en miss Michelle was later ook nog gekomen. We dachten dat het wel leuk was om een fishing tournament te houden ik eindigde 2de met 8 vissen en mr George was eerste met 10 vissen. Na wat eten van subway ging ik lekker naar bed en was mijn spring break alweer over.

Liefs

  • 14 Mei 2007 - 16:13

    Patty:

    hej meid!
    was een leuk spring break lees ik;)gezellig op de camping. lijkt me van wat ik lees een gezellig clubje waar je mee om gaat.
    en wat vis je veel.. moet je me maar even leren he als je terug bent;)

    heb je mn kaarten nog ontvangen?

    kuss patty! (L)

  • 14 Mei 2007 - 16:16

    Charlotte:

    Haaaaj Juuul!
    Nou klinkt allemaal weer super!! Lekker weer een drukke en leuke week gehad!
    Gelukkig had ik alles al wel gehooord van je ! Vind ik toch wel erg leuk alles al wel snel te horen!:D:D
    Je foto heb ik nu inmiddels al ingelijst!:) Ziet er leuk uit hoorrrr.. Echt wel een mooie foto! Ik moet ook maar even binnenkort foto's maken!
    Ik kan niet wachten tot de vakantie!! Ik moet het nu nog met de foto doen, maar zie je natuurlijk liever in het echt!! Weer lekker lachen, en de slappelach krijgen met z'n tweeën zoals je dat eigenlijk met niemand anders lukt! Haha(A)... komt vast snel weer!! Tot snellll..
    Hele dikke Kuss Je zusje!
    HOU VAN JE

  • 14 Mei 2007 - 17:08

    Loes:

    Heeyy meid!
    Klinkt leuk de Spring Break :D
    veel vis gevangen joh:O
    vind je dat niet goor om m weer van de haak te halen? :P
    Hoe lang blijf je eigenlijk nog in Amerika? :)
    liefs, hug Loes

  • 14 Mei 2007 - 17:39

    Luke:

    Sounds like you're having lots of fun girl! it's nice to read that stuff!!!, so i'd definetly see ya soon right? take care and have so much fun take care,
    (L),
    Luke

  • 18 Mei 2007 - 12:24

    Mam:

    hoi schat,

    even op 'm werk een rustig minuutje. Ff kijken of m'n meissie weer wat geschreven heeft. Pap zit in de Eiffel op de motor met Mart. Zullen wel veel plebier hebben. Ik hou het fort thuis. Vissen is opa's grote passie ,die zijn in Spanje, dus wie weet. Oja en Remco gaat wel eens nachtvissen, heb er veel enge verhalen over gehoord, dus......Je Nederlands rent achteruit, wordt tijd dat je terug komt. Komt allemaal goed. Verder gaat het goed hier, weer kan beter( veel regen op het moment).Missen je natuurlijk en who is Luke? Foto?


    xxxxx mam xxxxxxxhvjxxxxxxxxxxxxxxx

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Een jaar high school in Amerika!

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

The beach

14 Juni 2007

Graduation!

13 Juni 2007

Class day

01 Juni 2007

Afs Orientation and Mother's Day

30 Mei 2007

A wedding
Julia

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 117906

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 30 December 2010

My nuwe avontuur

25 Mei 2009 - 01 Juli 2009

From the Big Apple to Alabama

08 September 2006 - 22 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: