Easter - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu Easter - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu

Easter

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

30 April 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hej lieverds

Bedankt dat je nog steeds mijn site aan het bezoeken bent! Dat vind ik echt super leuk. Ook iedereen bedankt voor de reacties op mijn bericht van vorige week. Blijven reageren!

Deze week was qua schooldagen een dood normale americaanse school week van maandag tm donderdag. Dit includes quizzes, tests, the pledge, auwehoeren, werken, tv kijken, taking notes, praten, lunch die de school maakt, enz, enz. Woensdag avonds ben ik wel weer naar de kerk geweest. Na schooltijd heb ik mijn tijd door gebracht door tv te kijken buiten te zitten, op de computer dingen te doen, fotos kijken en meer van dat soort dingen.
Dan op vrijdag was het een “grote” dag voor Ashley ze ging naar haar eerste prom. Omdat ze geen junior or senior is kan ze niet naar de calera prom als ze geen date is van een junior or senior en dat was ze niet en dus was ze niet gegaan. Maar haar vriendje gaat naar school at Jemison, dat is een drop dichtbij. Hij is een junior en vroeg haar natuurlijk om met hem mee te gaan. Omdat het al vrij snel na schooltijd was had miss Michelle ons uitgescheckt na lunch. Laat ik dat ook maar even uitleggen. Hier op school kun je zelf de school niet verlaten unless iemand die op de check out list staat je uitcheckt. Toen we ware uitgecheckt zijn we naar huis gegaan en hier is Ashley zich gaan klaar maken. Toen ze alle makeup erop had gingen we naar de kapper waar ze haar haar liet doen. Gister had ze haar nagels al laten doen dus dat hoefden we ons niet meer zorgen over te maken. Nadat haar haar gedaan was gingen we naar huis, hier deed ze haar jurk aan en ze was klaar om te gaan. Nu was het tijd voor de fotos. Na heel veel fotos kwam haar vriendje Scot haar op halen en maakten we nog meer fotos. Daarna reden ze naar de school waar ze in een limo gingen. Hier gingen wij ook natuurlijk heen om fotos van hun te maken in de limo. Ze hadden een limo omdat hun prom helemaal in Birmingham was en de ouders wilden niet dat ze hier helemaal alleen heen reden. Ze overnachtte bij een vriendin waar ze na prom een film gingen kijken.
Zaterdag hadden we senior video. Vandaag moesten we de senior video maken. Dat betekent vroeg eruit en naar school. Hier hadden we interviews in de library en we maakten een clip voor een liedje, wat echt super grappig was. Aangezien ik de senior video ga kopen kunnen jullie deze allemaal komen bekijken bij mij thuis.
Toen we na een aantal uur eindelijk klaar waren met de video werd ik opgehaald door miss Michelle en gingen we naar de mall. Ashley ging ook mee die veel verhalen had over prom. Ze had echt een super tijd gehad.
In de mall hadden we een beetje rond gekeken en verder niet echt veel meer gekocht omdat we net al een shopping weekend hadden gehad. Het enige wat ik nodig had was een t shirt voor de rest had ik alles al voor mijn Easter outfit. Walmart was onze volgende stop waar we wat groceries gingen halen. Eenmaal thuis belde Cortney me met de vraag of ik nog naar Eric and Wades birthday party ging. Miss Michelle bracht me naar o’Charley’s waar we met z’n allen gingen eten. Daarna besloten Cortney en ik dat we nog naar een film wilden. Maar omdat de film pas een uur later begon hebben we de tijd gedood in walmart! Net als iedereen die niets te doen heeft, tijd killen in walmart. Daarna gingen we terug naar Amstar(movie theater) om naar de film te gaan. De film die we gingn kijken was Premonition. Het was wel een leuke maar toch wel een beetje enge film. Na de film had Cortney me naar huis gebracht en omdat het een late film was kwam ik ook ongeweer om 12 uur thuis.
Zondag morgen was het vroeg opstaan en eerst even naar huis toe bellen zodat ik weer even een updateje kreeg hoe het met iedereen gaat. Daarna gingen we ontbijten en kreeg ik mijn Easter basket. Naja ik had er voor dit jaar had ik er nog nooit van gehoord. Maar dat was dus een leuk mandje of voor ons in dit geval een paper cadeautjes bag. Hier in zat natuurlijk snoepgoed en ook nederlands snoep omdat mijn ouders me een pakketje voor Easter hadden gestuurd. Ook zat er een purse in and een bathing suit coverall in. Omdat we dit allemaal deden in de morgen hadden we zondagsschool al gemist maar we gingen nog wel gewoon na de service in onze Easter clothes. De service was wel een beetje anders natuurlijk omdat het Easter was. Na de service nog even een mooie foto gemaakt in de kerk en daarna naar aunt Cindy’s huis waar we gingen lunchen met Mr Georges side van de familie. Hier kregen we nog meer snoep en kleinigheidjes van de familie voor Easter. Mijn kleine host nichtjes gingen ook nog paaseieren in de tuin zoeken. Dit waren geen chocolade eieren maar gewoone gekookte eieren want voor chocolade was het te heet en dat is was ze hier ook niet doen. Toen we weer thuis waren hebben we allemaal een nap genomen en zijn we savonds ook niet meer naar de kerk gegaan. hah

Liefs Julia

ps sorry voor het slechte nederlands!
en een fijne koninginnedag!

  • 30 April 2007 - 18:03

    Nadia..:

    hee sjikkie..!!

    mag weer de eerste zijn die reageerd..!!:)
    dr komt steeds meer engels tussen je nederlands door.;) vink echt vet..:P

    Toch blijf ik zo'n amerikaanse school apart vinden..;)
    Hier ist vandaag koninginnedag..:) was zeer gezellig.. vnaaf nog ff feestje dr achter aan..

    Zaterdag mn verjaardag gevierd..! was zeer geslaagd maar dat vertel ik je nog wel weer..
    je kaartj is bijna onderweg..

    Tot snel..!!

    Kuss nadia..!

  • 30 April 2007 - 19:37

    Patty:

    hej meid,
    je wordt nog een echte amerikaan;) mag je mij steeds verbeteren :P maar staat leuk in de text hoor;)
    jij ook nog fijne koninginnedag! ben zaterdag wel wezen feesten(op zaterdag werd koninginnenach gevierd, anders werd de zondagrust verstoord:P) met mijn werk(zijn uit eten geweest, jamjam, en toen feesten natuurlijk in kroegen haha,)
    daar vier je dat natuurlijk niet he:P
    nu vakantie hier, natuurlijk wel werken mja..
    daar is easter wel wat meer dan hier he;) lijkt me gezellig
    nou veel plezier nog!!!
    dikke kus patty (K)(L)

  • 01 Mei 2007 - 08:35

    Marian:

    Ha die Julia,

    Zo te lezen gaat het prima met je.
    Het blijft leuk om je amerikaanse leventje te volgen. Ben wel heel benieuwd of je straks zo'n vet amerikaans accent hebt!!!!
    Nog maar 2 maandjes en dan zit het er al weer op.Je kunt de weken al gaan aftellen.
    Nog heel veel plezier en geniet er van!

    XXXXX Martin en Marian

  • 04 Mei 2007 - 08:42

    Charlotte:

    Haaaj Twin,
    Hier even een heel kort berichtje van mij.
    Leuk om alles weer te lezen, Ik had al een heleboel gehoord.
    Spreek je binnenkort hoop ik, Ik heb je nog iets te vertellen..:(
    Dikke Kus Charlotte
    Hou van Je

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Een jaar high school in Amerika!

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

The beach

14 Juni 2007

Graduation!

13 Juni 2007

Class day

01 Juni 2007

Afs Orientation and Mother's Day

30 Mei 2007

A wedding
Julia

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 117900

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 30 December 2010

My nuwe avontuur

25 Mei 2009 - 01 Juli 2009

From the Big Apple to Alabama

08 September 2006 - 22 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: