Basketball Games - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu Basketball Games - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Julia Eekelen - WaarBenJij.nu

Basketball Games

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

08 Februari 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hej Allemaal

Het duurde weer even voordat ik tijd had om een nieuw bericht te plaatsten. Deze week was geen bijzondere week dus het word ook maar een kort berichtje.
Iedereen trouwens weer bedankt voor de leuke reacties altijd leuk!!

Maandag. Matrin Luther King dag dus lekker vrij van school. Eindelijk weer een dag waarop ik rustig aan kan doen. Lekker uitslapen tv kijken en andere relexende dingen.
Dinsdag weer naar school toe. En ‘s avonds weer een basketball game.
Woensdag. Een gewone schooldag waarop we aan het eind van de dag voor softball conditioning zouden hebben maar het was te koud en het begon ook te regenen en dus was deze training afgelast.
Donderdag ben ik na school naar huis gegaan met de Cheese wagen (zoals elke dag, schoolbus trouwens). Veel Amerikaanse jonge lui vinden het maar niets met de bus maar ik vind het niet zo erg ik ben ook een van de eerste stops en ben dus al om 3.30 thuis. Ook is het natuurlijk lekker amerikaans en dus een hele ervaring voor mij. ‘s Avonds ben ik met Morgan naar een Basketball wedstrijd geweest in Jemison (town hier dichtbij). En daarna zijn wij met Stephanie en haar vriendje naar Subway gegaan om nog even wat lekker te gaan eten voordat we naar huis toen gingen.
Vrijdag was een drukke schooldag had veel huiswerk en een teste en een paar quizen. ‘s Avonds hadden we weer een Basketball wedstrijd waar ik ook weer heen ben geweest met Elisabeth (exchange student uit Noorwegen). Eerst ging ze nog met mij mee naar huis om bij mij thuis wat te eten en klaar te maken. We hebben veel lol gehad en kunnen goed met elkaar praten omdat we door de zelfde emoties heen gaan en dezelfde ideeen over dingen hebben.
Zaterdag. Jeej kon eindelijk weer naar huis toe bellen! Daar kijk ik altijd naar uit. Daarna zijn we alvast voor prom dressen gaan kijken. Maar niet echt wat gezien en weer naar huis gegaan waar we besloten nog even lekker naar de mall te gaan waar we ook maar dinner hebben gegeten.
Zondag. Ik was erg moe en iedereen had zich verslapen en daarom heb ik besloten niet mee naar de kerk te gaan. En heb ik weer naar huis gebeld omdat ik op zaterdag niet met iedereen had gepraat. Voor de lunch heeft mij gastgezin me van thuis op gepikt en zijn we naar Cracker barrel gegaan. Daarna nog even naar wal mart (heel dichtbij) en daarna naar huis. ‘s Avonds ben ik wel mee naar de kerk geweest. Dat is altijd wel gezellig met de jeugdgroep. Hier zijn vaak veel kinderen van onze school.

Omdat het deze keer zo’n kort berichtje was zal ik de volgende update snel volgen. Vergeet niet een berichtje achter te laten!

Liefs Julia

  • 08 Februari 2007 - 06:37

    Ilja:

    Hay meis!

    Een keer een rustig weekje is ook lekker:D
    Maar heb je nog foto´s ook van de vorige berichten.
    Vind ik altijd leuk om te kijken:D
    Nog een fijne weeek verder!
    Xxjes
    Liefs mij


  • 08 Februari 2007 - 10:55

    Elroy:

    Relaxed leven ..:)
    Marten Luther King dag.. NOOOIT VAN GEHOORD..

    Alles goed dan Julia ?
    Klees al je berichtjes altijd meteen :)

    Nou nog heel veel plezier in Amerika..
    Doeghh
    Kus Elroy !

  • 08 Februari 2007 - 16:28

    Milou:

    Hoi Julia!

    Leuk om weer iets van je te horen, en je hebt het blijkbaar nog steeds naar je zin!
    Basketbal is daar wel populair of niet? 3 games in 1 week:D
    Nog heel veel plezier en succes met je softball practice

    Liefs Milou

  • 08 Februari 2007 - 17:17

    JG:

    eaaaj julia zo een x een gewone week (voor jou!:P) naja je hebt het dus nog steeds naar je zin:) gelukkig zeg(Y) eaaj veel suc6 spreek je (K)

  • 08 Februari 2007 - 18:26

    Nadia..:

    Heee sjikkie..!

    Vond je cker erg dat die training afgelast werd of niet..?!:p
    Lkkr rustig weekje..:) ook mooi..

    Spreek je hopelijk heel snel..!
    Tvolgende kaartje is trouwens bijna onderweg..(H)

    Love ya..

    kus Nad..

  • 08 Februari 2007 - 21:25

    Juul:

    Hey Meisjee,

    Eindelijk weer een update ik loop nog langer achter haha maar ik zal mn best gaan doen vandaag of morgen!
    Klinkt weer gewoon goed hoor! We zitten op 5 maanden meis, gaat snel!
    Enjoy,

    Liefs Juul

  • 10 Februari 2007 - 08:44

    Mam:

    hallo lieverd, hoe gaat het daar in het zuiden van de usa. Hebben net op ,ik geloof mtv, two a days gekeken. Met in de hoofdrol Kirstin en Alex. Inderdaad, drama, if you know what I mean. Als de lezers een indruk willen krijgen hoe het op een football dag toe gaaat in....jawel Hoover Alabama, dan kijken op zaterdagmorgen. Een totaal andere wereld maar heel herkenbaar uit Julia's verhalen . Even iets anders. Julia is heel binnenkort jarig. Ze wordt 18!!!!!!!(28.02.2007) Hier een big deal, daar niks bijzonders. Maar wij kunnen het bijzonder maken door haar te bedelven onder POST!!!! ALLEMAAL SCHRIJVEN!!!!

    Fam. Clarke
    79 Milgray Lane
    Calera, AL 35040
    USA

    to Julia

    Juul, laat je verrassen.

    xxxxxx mam xxxxx hvj xxxxx

  • 10 Februari 2007 - 14:30

    Mam:

    hallo lieverd, hoe gaat het daar in het zuiden van de usa. Hebben net op ,ik geloof mtv, two a days gekeken. Met in de hoofdrol Kirstin en Alex. Inderdaad, drama, if you know what I mean. Als de lezers een indruk willen krijgen hoe het op een football dag toe gaaat in....jawel Hoover Alabama, dan kijken op zaterdagmorgen. Een totaal andere wereld maar heel herkenbaar uit Julia's verhalen . Even iets anders. Julia is heel binnenkort jarig. Ze wordt 18!!!!!!!(28.02.2007) Hier een big deal, daar niks bijzonders. Maar wij kunnen het bijzonder maken door haar te bedelven onder POST!!!! ALLEMAAL SCHRIJVEN!!!!

    Fam. Clarke
    79 Milgray Lane
    Calera, AL 35040
    USA

    to Julia

    Juul, laat je verrassen.

    xxxxxx mam xxxxx hvj xxxxx

  • 11 Februari 2007 - 12:33

    Roelof:

    Ha die Julia,

    Klinkt toch anders zo'n relaxte week daar dan een relaxte week hier. Je bent er dan nog knap druk met al die sportwedstrijden.

    Hier hebben we ook een lekker relaxt weekend met spelletjes en klusjes doen.

    De jongens zullen wel in de rij staan voor een Valentijn date ;-)

    groetjes van Wietske, Ward, Roelof en Natascha

  • 11 Februari 2007 - 15:40

    Patty:

    hej meid..
    tuurlijk vergeten we niet een berichtje achter te laten. wist trouwens niet dat Martin luther king dag bestond.. nja weer wat geleerd he ;)
    en al een date voor valentijn??:P haha..
    wat heb je trouwens altijd veel basketbalwedstrijden :D ze hebben toch wel gewonne he? wij kunnen ook nog steeds kampioen worden, jaja gaat nog steeds goed.
    wel leuk een rustig weekje. heb ik nu ook eindelijk weer:)
    ben benieuwd naar je nieuwe berichtje.. lees ze altijd goed door.. moet natuurlijk niets missen he;) fijn weekje nog!
    dikke kuss pat

  • 11 Februari 2007 - 15:42

    Patty:

    owhja.. als mijn kaartje aankomt deze maand.. pas openen op je verjaardag he;) en er komen er meer..
    kuss mij

  • 11 Februari 2007 - 15:42

    Patty:

    owhja.. als mijn kaartje aankomt deze maand.. pas openen op je verjaardag he;) en er komen er meer..
    kuss mij

  • 11 Februari 2007 - 20:09

    Ronald En Irene:

    Hallo Julia,

    Leuk om te lezen dat het goed met je gaat. En een mooie dress uitzoeken? Dat is toch ook wel weer heel bijzonder. Is het voor het eind van het schooljaar alvast? Of vraag ik nu iets doms?
    Groetjes,

    Ronald en Irene

  • 11 Februari 2007 - 20:26

    Ronald En Irene:

    Hallo Julia,

    Eindelijk weer een reactie van ons. Ik schaam me dood. En ook nog wel zo attent een kerstkaartje gestuurd! Heel erg leuk trouwens.
    Maar goed, ik ga mijn leven beteren en vaker even wat letters richting jou sturen.
    Het gaat dus goed met je. tenminste dat begrijp ik uit je berichten. Wel al heel wat meegemaakt, of niet. Heb je het idee dat je nu het land en de ideeen een beetje begint te snappen, of had je dat al? En bevalt dat leven zo? Maar de maanden gaan , denk ik ook wel hard voorbij. tenminste nu je misschien terugkijkt. Misschien niet toen je er volop in zat.
    Hier zijn we met ons nieuwe huis bezig. Met de verf nog vers aan mijn vingers, zit ik nu het toetsenbord te bevuilen. Maar dat maakt niet, rose, paarse en rode toetsen is vast ook niet verkeerd. Aan het begin was het allemaal erg onoverzichtelijk en moest er heel veel gebeuren, maar nu likt het waarempel wat te worden. Het behang zit erop en is blijven plakken en nu gaan we met de verf rond. Er moeten wel 3 lagen op. De familie werkt gelukkig erg hard mee. Over een maandje gaan we verhuizen, denken we. Ook wel raar om te bedenken dat je daar dus ook helemaal niets van mee krijgt en dat je dus het oude huis niet meer ziet. Waar jullie natuurlijk al al die tijd kwamen.
    Ben je ook al erg bezig met plannen voor volgend jaar? Of leef e voorlopig nog helemaal in de states?
    Wel wat om ook te bedenken dat dit weer ophoudt en dat je vanuit het leven daar wat moet gaan bedenken voor het leven hier.
    Maar dat zal je ook wel weer lukken. Met wat hulp van thuis.
    En het regende? Slecht weer daar, of een incidentje?
    Nou Julia, heel veel plezier en geluk daar!
    Groetjes en een zoen van ons,

    Ronald en irene

  • 13 Februari 2007 - 07:13

    Charlotte:

    Haaaaj Twin..
    BEDANKT VOOR JE SUPER LEUKE, LIEVE, MOOIE KAARTJE..:D:D

    Je had trouwens nog nooit gezegt dat de schoolbus Cheese wagen heet. Hahaha.
    Ik heb het heeeel druk gehad met school.. Ik vertel je nog wel meer aan de telefoon. Ik heb nu Stage, moet veel doen.. werk 8 uur of meer per dag.
    Ik heb dus laatst niet met je gebeld,
    Dus kan niet wachten op je belletje. Heb namelijk weeer genog te vertellen.
    Maar ik moet gaan.. Naar Stage!!

    Kus Charlotte
    HOU VAN JE!!

  • 14 Februari 2007 - 15:45

    Mam En Pap:

    he meissie,


    oke, de dress is gekocht. Nu nog de pageant winnen,eitje!!! FOTO,FOTO,FOTO!!! Welke kleur, lang?? veel glitter? bloot?kroontje? Hou ons op de hoogte, zijn reuze nieuwsgierig en very,very proud.


    xxxxxx hvj xxxxxx
    mam en pap

  • 17 Februari 2007 - 08:26

    Mam:

    hoi schat,

    weet je dat je de 24000 kijkers al gepasseerd bent.(teller liep twee weken niet mee). Dat betekent ruim 150 kijkers per dag!!!!! Wauw, wat veel nieuwsgierige mensen zijn er, leuk hoor.Ze zijn je nog niet vergeten ,hier in ons koude Nederland.


    xxx mam xxx hvj xxx

  • 17 Februari 2007 - 11:50

    Mam:

    hoi schat,

    weet je dat je de 24000 kijkers al gepasseerd bent.(teller liep twee weken niet mee). Dat betekent ruim 150 kijkers per dag!!!!! Wauw, wat veel nieuwsgierige mensen zijn er, leuk hoor.Ze zijn je nog niet vergeten ,hier in ons koude Nederland.


    xxx mam xxx hvj xxx

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Een jaar high school in Amerika!

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2007

The beach

14 Juni 2007

Graduation!

13 Juni 2007

Class day

01 Juni 2007

Afs Orientation and Mother's Day

30 Mei 2007

A wedding
Julia

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 117901

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2010 - 30 December 2010

My nuwe avontuur

25 Mei 2009 - 01 Juli 2009

From the Big Apple to Alabama

08 September 2006 - 22 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: